Nu verkar det som att jag har fått problem igen. Har läst igenom lite olika trådar men inte hittat nåt som jag tycker stämmer in direkt. Den som är mest likt är min egen tråd sen jag hade fel på tändspolen men det är inte riktigt samma denna gången. Bilen hackar till, kraftigt, liksom dör en bråkdel av en sekund och sen går den som vanligt igen. Ingen lampa har tänts ännu. När det var tändspolen så gick den ju ner i nåt "felsäkert läge" tror jag och gick dåligt helt enkelt. Men nu kommer det ett kraftigt ryck i hela bilen. Om jag ska försöka mej på en kvalificerad gissning så kommer det mer från bränsletillförseln, eller nåt. Ska prova med injectioncleaner imorgon tänkte jag. Ska åka till Sälen i veckan på sportlovet så det är bäst att bilen funkar annars vet jag inte. Den började på det här viset i fredags och har hackat till några gånger varje gång jag åkt med den sen dess men inte hela tiden så blir det inte värre så åker jag nog med den ändå. Vill ju inte ställa in sportlovssemestern i första taget, men det är ju en chansning. Därför tänkte jag höra lite om det kan finnas någon med förslag på vad det kan röra sig om ute på forumet. Jag har inte lyft på huven heller, tänkte göra det imorgon och se om det är något uppenbart fel, vad det nu skulle vara.
väntar ivrigt på svar...........
//Lena