Annons

16
Danne_gg skrev:Ja man upptäcker nått nytt varje dag Joppe!;) Har du fått nya bilen än? Vi kanske ses i morgon köerna på 222an?;)
.
Jäpp !! Nya bilen e hämtad !! Grymt skön bil, fast jag får ju knappt köra den, det gör gumman mest... köerna på 222:an slipper jag eftersom jag åker så tidigt... och då sitter jag i en Peugote Expert :oops: :oops: ..

Hur som helst, så hoppas jag att du får ordning på ac:n och att du hittar ny verkstad. Ha det !!
"Joppe"
Annons

17
Joppe skrev: Jäpp !! Nya bilen e hämtad !! Grymt skön bil, fast jag får ju knappt köra den, det gör gumman mest...
Fast visst kan du väl be att få ta några bilder på skönheten - jag menar i första hand bilen då alltså - så vi andra får se...? :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

18
Jo fast bilder har jag ju tagit..... men det var det där med att lägga upp dem...tycker att det är kärvt. Om jag mailar dem till nån :roll: så kanske nån :roll: kan lägga upp dem.
"Joppe"

19
Joppe skrev:Jo fast bilder har jag ju tagit..... men det var det där med att lägga upp dem...tycker att det är kärvt. Om jag mailar dem till nån :roll: så kanske nån :roll: kan lägga upp dem.
Nån är villig att göra vad nån (ev) kan, Joppe!
Maila mig, så gör jag ett försök! :D :D
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

21
Skäreläjan skrev:
Joppe skrev:Jo fast bilder har jag ju tagit..... men det var det där med att lägga upp dem...tycker att det är kärvt. Om jag mailar dem till nån :roll: så kanske nån :roll: kan lägga upp dem.
Nån är villig att göra vad nån (ev) kan, Joppe!
Maila mig, så gör jag ett försök! :D :D
Sagt och gjort...! :D
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2051
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15