Annons
Annons

2
:shock: :?: :?
"Coming home/leaving home"...?
Vad är det för något? :?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Några bilar har en funktion som gör att halvljuset lyser ytterligare en 30sek efter man tagit ur nyckeln och så...så man hinner hitta låset i porten.

o så finns det de som även tänder upp p-ljuset när man larmar av, så man hittar in i bilen utan att kliva i vattenpölar etc...

Ganska trevligt faktiskt.

Borde väl finnas att eftermontera om det inte går att programera. Kan kolla på det senare, måste slutföra en annan "modd" först... ;-)
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"

Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

4
anders skrev:Några bilar har en funktion som gör att halvljuset lyser ytterligare en 30sek efter man tagit ur nyckeln och så...så man hinner hitta låset i porten.

o så finns det de som även tänder upp p-ljuset när man larmar av, så man hittar in i bilen utan att kliva i vattenpölar etc...

Ganska trevligt faktiskt.

Borde väl finnas att eftermontera om det inte går att programera. Kan kolla på det senare, måste slutföra en annan "modd" först... ;-)
Kupelysene lyser da også :)

5
Volvo v70n har det trevliga att kunna trycka på larmdosan och bilen lyser upp....

Men det är nog bara den fuktionen jag saknar också.... :D
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

6
Går det inte att fixa med en kondensator vid reläet eller på kabeln :roll:
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

7
SantaNor skrev:
Kupelysene lyser da også :)
Men det fungerar väl redan nu?

När jag låser upp så tänds lampan i kupén.

Tyvärr verkar det inte finnas någon färdig box att köpa så att man får "coming home" funktionen, så det blir till att bygga något eget...
Det närmaste jag kommit är WACO´s fjärrstyrning.
http://www.waeco.com/en/296.php

Precis som Martin.n så saknar även jag volvos funktion att kunna tända upp i och runt bilen med fjärrdosan. Tyvärr finns det inte tillräckligt med knappar på orginalfjärren...Måste man till och bygga en egen fjärr nu också? :wink:
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"

Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)