Hei
er nå moden for å prøve USB'n i santa'n...... noen som har peil på denne????
Kan jeg feks spille av MP3 filer (musikk) fra mobil tlf, via USB Kabel, kan jeg spille av fra en vanlig MP3 spiller, eller må jeg bruke noe spesiellt????
Kan noe ødelegges om jeg prøver meg fram????
Noen som har prøvd???
Annons
5
Hei
Her er USB tilkoblingen i bilen... Helt til venstre, ser en jo litt av sigarett-tenneren, og helt til høyre, ser en litt av 12V uttaket,dette er altså nede i det oppbevaringsrommet forran girstanga, i framkant der...
syntes det står noe dårlig i manualen, men skjønner en kan koble til Ipod, men vanlig MP3 spiller, kan jeg bare prøve meg fram med det og????
Her er USB tilkoblingen i bilen... Helt til venstre, ser en jo litt av sigarett-tenneren, og helt til høyre, ser en litt av 12V uttaket,dette er altså nede i det oppbevaringsrommet forran girstanga, i framkant der...

8
Hei
Måtte ut og prøve.....
her er bildene:
Ser nå at akkurat denne låta var ikke lagt inn med tittel og artist, men det kom og i displayet.....
men legg merke til at det står USB i displayet, øverst til venstre.... og med å trykke på knotten merket med CD/AUX skifta spilleren mellom MP3 og CD...
knall lyd var det og..... Er jo helt supert det der......
Måtte ut og prøve.....
her er bildene:

men legg merke til at det står USB i displayet, øverst til venstre.... og med å trykke på knotten merket med CD/AUX skifta spilleren mellom MP3 og CD...
knall lyd var det og..... Er jo helt supert det der......
11
Den spiller som bare det fra mobiler og....
men vi har to mobiler den ikke tar en Sony-ericsson W 595, og en C 905.... men det må ha noe med enten filtypen, eller plasseringa av musikken, men de stiller litt andre spørsmål ved tilkoblingen, enn de andre telefonene..... alle er sony ericsson...
må bare finne ut hva den skal stilles på, og hvor filene må ligge....
men vi har to mobiler den ikke tar en Sony-ericsson W 595, og en C 905.... men det må ha noe med enten filtypen, eller plasseringa av musikken, men de stiller litt andre spørsmål ved tilkoblingen, enn de andre telefonene..... alle er sony ericsson...
må bare finne ut hva den skal stilles på, og hvor filene må ligge....
13
Eller så byter du mobilSantaGus skrev:Ja sådana moderniteter har jag (och alla i Sverige?) inte!
Skulle dock verkligen vilja ha! Nu får man knöla med FM-sändare och dyligt...
Hälsningar opticrob
Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!
Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!
15
Är det en "originalstereo" då? (Vill minnas att jag läst nånstans att det skulle finnas på några...?)kurvan skrev:På min så har jag USB ingång på bilstereon.
Lägg in en bild på den, är du snäll... !
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"