Annons

16
Leha skrev:Ja, just en sån plåt som på Vegards Santa är det. Fint!
:D Lena
Ett tips i så fall är att skaffa båda. Hyundai har snålat in på något eller inte tänkt till när kofångaren ritades, det saknas nämligen en plåt mot kofångaren vilket lätt leder till fula repor i lacken om man tar ut något tungt som man inte riktigt orkar att lyfta. Har ett gång där efter att ställt in och ut en dubbel barnvagn. Har en kille som skall skära till en i alu åt mig.

Mvh Emil
Annons

17
Halloj
Jag hämtade min bil i söndags. Ska tillbaka idag och få plåten ditsatt baktill för de hade fått fel plåt. De hade beställt för med drag men det ska tydligen vara för utan drag för draget sitter undertill.

Sen ska de koppla rätt extraljusen också för de hade kopplat reläerna på vänster blinkers så det var nog många arga medtrafikanter som blev bländade av min fina bil innan jag upptäckter det. :)

Varför händer alltid sån´t mej? :roll:

Låg nivå i kylarvätskebehållaren är det också. Det var någon tidigare som kallade mej första klassens felfinnare eller nå´t sånt men det kan ju inte bero på det heller denna gången. :?

Hör av mej med bilder på bilen//Lena

18
Leha skrev:Halloj
Jag hämtade min bil i söndags. Ska tillbaka idag och få plåten ditsatt baktill för de hade fått fel plåt. De hade beställt för med drag men det ska tydligen vara för utan drag för draget sitter undertill.

Sen ska de koppla rätt extraljusen också för de hade kopplat reläerna på vänster blinkers så det var nog många arga medtrafikanter som blev bländade av min fina bil innan jag upptäckter det. :)

Låg nivå i kylarvätskebehållaren är det också. Det var någon tidigare som kallade mej första klassens felfinnare eller nå´t sånt men det kan ju inte bero på det heller denna gången. :?

Hej!

Jag har också låg kylarvattennivå. Har inte börjat varna ännu men av en händelse öppnade jag huven och märkte det.

19
emil.nojd skrev:
Leha skrev:Halloj

Hej!

Jag har också låg kylarvattennivå. Har inte börjat varna ännu men av en händelse öppnade jag huven och märkte det.
Hej.
Har ni tittat på kylarvattennivån med varm motor? Det skiljer rätt mycket.

Har du monterat 7 eller 13 polig kontakt til dragkroken? Jag byte opp till 13 polig pga husvagnen. Fick då backljus och laddningsström ++.

Mvh.
Rolf - f.d. Norge