Annons

Nybesiktigad CM

1
Jo,min CM är nu 3 år gammal så det blev dags att pallra sig till besiktningen. Jag bad den trevlige bes.killen att kolla extra noga på spindellederna o länkarmarna till krängningshämmarna. Det var inga problem där överhuvud taget.

Resultat: Bes. ua :mrgreen:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

3
Å likadant här - fast jag besiktigade för ett halvår sen, när den just hade fyllt tre. Besiktningskillen sa bara: "Den här bilen är ju ny!" :shock: :D

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

4
Det sa hon (för det var en tjej!) till mig med, då jag var inne med GoSantan förra sommaren! :biggrin:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

6
anders skrev:
Skäreläjan skrev:Det sa hon (för det var en tjej!) till mig med, då jag var inne med GoSantan förra sommaren! :biggrin:
Att du såg ut som ny?
:-P
Visst! Koll av leder, krängning, avgaser och insugningsrör...! :badgrin: :badgrin: :oops: :lol:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

8
Besiktigade Santan första gången igår tyvärr med ombesiktnig :( bilen va dock enl. besiktningsmannen som ny och dom va väldigt impade av den. Åter till orsaken man hade inte ställt in dimljusen fram på leveransservicen och båda hade (bländande) inställningar.
Synd att få en plump i protokollet/statistiken på en sådan skitgrej.
Skärpning på er ÅF.

PS hade felinställd dimljuse på S80'n efter en liten parkeringsskada fast då var det en vänlig besiktningsman som bara skickade under handen och skuvade in den på mindre än 5sek. Detta försökte vi igår med på "Go Santan" men insåg ganska kvickt att så enkelt skall det inte va på en Korean. :(
Mvh/
Sailor

HYUNDAI SANTA FE 2.2 A5 CRDI
Vit Sailing Edition -07 Automat Svart skinn
Tabbert Comtesse 560E
VW Caddy -06 TDI (frun)