Annons

16
Jag pysslar med informationssäkerhet 8) på ett numera också Cadillac-tillverkande företag. Hjälper bland annat folk som tappat bort sitt lösenord och talar samtidigt om att de absolut inte får skriva upp det på en lapp och lägga under skrivbordsunderlägget. :lol:

Men det blir bara högst tre år till - sedan ska det jobbas heltid hemma på torpet. :D
Aldrig för gammal för 4x4.
Annons

18
Koordination av ex. flyg och x-presstransporter, för att undvika produktionsstopp hos en svensk fordonstillverkare med huvudsäte i Göteborg.
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

19
Santaclaus skrev:...svensk fordonstillverkare med huvudsäte i Göteborg.
Hmm... Svensk...?

Räknas Mölnlycke till Göteborg? Räknas gaffeltruckar till "fordon"?

Isf är det säkert Atlet! :mrgreen:

Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

22
hello...

jag jobbar som behandlingsassistent på ett gruppboende för tonåringar med autism......... "rainman" klingar det bekant?? fast 10 resor värre hihi o guuuuben jobbar som logistiker på ett frukt o grönt företag :)

jaha nimbusen jag lär inte heller mörka mina storys dem bjussar jag på !:wink: :) :P

23
Hmmm.... ni andra ha la de görlätt.

Själv är man ju brännmärkt och därmed förhindrad att skriva fritt. Hade just tänkt berätta om några av mina vilda "hatar-att-ligga-bakom-gubbe-i-keps"-omkörningar, ett par hastiga kamerapassager, försedd med lösskägg, solbrillor å tejpad regplåt, några rödljuskörningar samt en olovlig, men jag tror jag lägger ner det... :roll: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

Arbete

26
Mycket intressant länk ! :shock:

Jag tjänstgör civil i grönfläckig uniform 8) :lol:
Senast redigerad av Cooper den 11 feb 2006, 18:12, redigerad totalt 1 gång.
;) Cooper
Santa Fe Excl.V6 04:a(såld) I30 2,0 5-dörrars
Och några till som "driver" på alla.(1 Jeep Ceeroke med "allt", 2 Volvo Valp)

28
åk-lagare och automobilterapeft,roligare än så
har inte jag det.mitsu i första hand och citr.under
pistolhot och hot om uppsägning.hade.

odde.