nya svinpriser !
1Det var ena djävliga höjningar av Nya santa Fe:s priser. Tycker dieseln blir ganska ointressant och dyr.

Nu har velepinnarna gått in och sänkt med några tusenlappar........................nimbusen skrev:snappade inte först brodeur vad du menade, men nu förstår jag.
Satt å lallade runt på min försäljares hemsa i förmiddags, kollade bl.a. priser på den "nya" Fén. Sen när jag under eftermiddagen kikade igen så var inte priserna desamma - UTAN en jäkla massa kronor högre.
![]()
![]()
![]()
Nu hade plötsligt 13 modellvarianter klivit över 300 000 spänn + att 4 till låg precis under.
"suck" var faktiskt nästan, (fast bara nästan), beredd att besöka säljaren endera dagen å höra vad jag skulle lägga emellan, men den resan in till Gbg. blir nu inte av!
- Har dom?Nu har velepinnarna gått in och sänkt med några tusenlappar........................
kollar alltid priserna på "centrala" hemsidan www.hyundai.se.nimbusen skrev:- Har dom?Nu har velepinnarna gått in och sänkt med några tusenlappar........................Konstigt - Jag kollade just på Frontbilar i Sisjön´s hemsa, men de är samma priser som fick mig att reagera och därmed avstå ett besök i deras bilhall.
brodeur > Hos vem har du hittat "sänkningen"?
Nu får du fanimej lägga upp en bild på din rova, men vänta tills Ditecen har lagt sig!brodeur skrev:Själv så är jag strålande glad för min nya Tuscon exclusive CRDI, byte min 2.0 bensin mot samma fast diesel.
Wov, Santa släng dig i väggen....
![]()
![]()
![]()
![]()
He he skall lämna in den på Ditech på måndag, så det dröjer några dagar innan en bild kan bli aktuell. Sedan måste ju solen skina. Drar nog ner på stranden och plåtarClasseClas skrev:Nu får du fanimej lägga upp en bild på din rova, men vänta tills Ditecen har lagt sig!brodeur skrev:Själv så är jag strålande glad för min nya Tuscon exclusive CRDI, byte min 2.0 bensin mot samma fast diesel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just det, grattis till nya bilen!brodeur skrev:He he skall lämna in den på Ditech på måndag, så det dröjer några dagar innan en bild kan bli aktuell. Sedan måste ju solen skina. Drar nog ner på stranden och plåtarClasseClas skrev:Nu får du fanimej lägga upp en bild på din rova, men vänta tills Ditecen har lagt sig!brodeur skrev:Själv så är jag strålande glad för min nya Tuscon exclusive CRDI, byte min 2.0 bensin mot samma fast diesel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
harkel harkel...brodeur skrev:He he skall lämna in den på Ditech på måndag, så det dröjer några dagar innan en bild kan bli aktuell. Sedan måste ju solen skina. Drar nog ner på stranden och plåtarClasseClas skrev:Nu får du fanimej lägga upp en bild på din rova, men vänta tills Ditecen har lagt sig!brodeur skrev:Själv så är jag strålande glad för min nya Tuscon exclusive CRDI, byte min 2.0 bensin mot samma fast diesel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man får inte tvätta den på två veckor så nu är en dammig.ClasseClas skrev:harkel harkel...brodeur skrev:He he skall lämna in den på Ditech på måndag, så det dröjer några dagar innan en bild kan bli aktuell. Sedan måste ju solen skina. Drar nog ner på stranden och plåtarClasseClas skrev: Nu får du fanimej lägga upp en bild på din rova, men vänta tills Ditecen har lagt sig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Återgå till "Santa Fe (CM), 2007-2012"