Okay.
Så länge serviceorganisationen erkänner att de har ett problem så käns allt mycket bättre, jag kan tänka mig att stå ut med ett problem vi är
överens om - men jag går i taket när alla jag talar med bara spelar svenska och inte låtsas om att det trillar bitar från bilen. Grr!!!
En (kanske) halvparallell är den famösa "dualmass-kopplingen" till tidiga Santa Fe SM som skapat så mycket problem.
Den hade inbygda ryckutjämnare som var avsedda bland annat för att dämpa missljud från växellådan vid låga varvtal;
En jätteoperation bara för att lägga skönhetsmask på ett ofarligt men för vssa kanske störande ljud.
Summan blev att man var tvungen att byta tillbaka till konventionell koppling på de allra flesta Santa Fe - och alla hade bara positiva upplevelser från vad som egentligen var ett steg tilbaka i teknikernas ögon...
Kanske är det så att du har ett "fel" på din bil, "Intelli" som bara är ett skönhetsfel - ett ljud man valt att
inte bygga bort för att kunna leverera en
fungerande enhet...?
Hur som helst så verkar ditt servicested ha koll på grejerna; kommer det en servicebullentin med uppdatering så lär du bli den förste som får reda på det.
Swedefe