Så gladeligen tar jag emot ev tips på hur man packar kompakt! Det är likadant varje år, käre maken säger det är lugnt det är bara att slänga in i bilen tills han kommer tillbaka och säger -Nu finns det inte plats till något mer...
Må gott
Stahl
Varför kassar? Det gå ju bra att hålla stövlarna i handen... Gaah! Det blir rött kort på direkten!Swedefe skrev: Däremot blir jag stollig på medresenärer som skall ha med sig grejer löst i bilen! Eller i plast/papperskassar som håller på att gå i stycken redan när man ses på träffpunkten. Gahh!!!

Måste man importera ved till Norge, har de ingen egen?Stahl skrev:Jag kan inte fatta detta! Vi är 2 vuxna och 1 st barn som åkte till fjällen 1 vecka. Bilen var så fullpackad att man fick inte plats med något mer. Nu hade vi med oss kuddar, täcken, mat för en vecka, 6 par skidor (vi har takbox), 7 par pjäxor, kläder, vin, kylbox, en "goseälg" storlek som en 4-åring mm mm. Vi kan inte konsten att packa.Vi har en granne som åkte som vi, skillnaden var att de var 5 vuxna
, de har en Honda CR-V, och dessutom fick de med sig en säck ved
![]()
Jag är så imponerad av dem!
Så gladeligen tar jag emot ev tips på hur man packar kompakt! Det är likadant varje år, käre maken säger det är lugnt det är bara att slänga in i bilen tills han kommer tillbaka och säger -Nu finns det inte plats till något mer...
Må gott![]()
Stahl