Jag funderar på att sätta en golvbrytare à la Amazon. Frågan är kan man koppla in en sån paralellt med vänsterspaken, eller kan man då påverka nåt i nån dator eller nåt?
Tacksam för tips!
Annons
2
HEj, ta och regga dig på Hyundai USAs mekarsajt, http://www.hmaservice.com
Där finns det kopplingsscheman, bilder o skisser o annat värdefullt när du ska fixa/modda bilen. Jag tror att det är lugnt att parallellkoppla ytterligare en brytare till helljusregleringen.
Där finns det kopplingsscheman, bilder o skisser o annat värdefullt när du ska fixa/modda bilen. Jag tror att det är lugnt att parallellkoppla ytterligare en brytare till helljusregleringen.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
4
Rent allmänt så är Santa Fe (SM) och "Tucken" rätt så tacksamma att fixa med när et gäller elgrejor. Lyckligtvis har Hyundai inte slängt in ngt LAN som kommunicerar med allt och alla prylar samtidigt. På vissa moderna bilkonstruktioner måste du programmera (parametersätta) att du har en dragkrok så att du får ut el till släpkontakten!
Då är det inte bara att parallellkoppla på det "hederliga" analoga sättet.
Jag vet inte hur det står till med Santa Fe CM men jag tror att den är analog möjligtvis är motorstyrningen digital med eget LAN.
Jag vet inte hur det står till med Santa Fe CM men jag tror att den är analog möjligtvis är motorstyrningen digital med eget LAN.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13
7
vi de tillfällena använder jag larm dosan.... funkar klockrent.. :biggrin:petroff skrev:-Om du måste söka efter bilen är du sannolikt inte körbar.(?) :2lol:Martin.n skrev:om man vill koppla in en söklampa då... är det ok det också... he he....
Petroff
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.