God afton!
Ett fel har smugit sig in i den skira santa atmosfären. När jag låser bilen och ska öppna den igen via transpondern (nyckeln) så öppnar sig alla dörrar utom förardörren!!!! Jag har på två dagar fått smyga in, lite skamset, via passagerardörren för att öppna förardörren, pinsamt!
Vi får väl se vad detta mynnar ut i...
Mvh
Svartbjorn
Annons
2
Låter verkligen lite knepigt... Har du provat att låsa upp med nyckeln? Det borde funka lättare...
Tror iallafall att centrallåset fungerar även med nyckeln.
För förardörren är väl inte låst med nyckel, och sedan... nä, förresten , glöm det...

181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
Re: Förardörren
8Var det snøvær i perioden hvor problemene med førerdøren kom?svartbjorn skrev: Ett fel har smugit sig in i den skira santa atmosfären. När jag låser bilen och ska öppna den igen via transpondern (nyckeln) så öppnar sig alla dörrar utom förardörren!!!! Jag har på två dagar fått smyga in, lite skamset, via passagerardörren för att öppna förardörren, pinsamt!
Det som sannsynligvis har skjedd med døra di, er at det har kommet snø mellom håndtaket og bildøra
Problemet løses som sagt enkelt ved å fjerne snøen
Santa Fe 2.2 CDRi AT 7-seter
9
Idag fick jag inte upp dörren igen, och denna gång tänkte jag på vad santa 2007 skrev, och mycket riktigt, is hade lagt sig runt dörrhandaget. Väl borta kom sig björnen in på vanligt manér, glad att ha löst problemet, helt av sig självt s a s.
8)
Svartbjorn
8)
Svartbjorn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07