Annons
Annons

2
:twisted: i det!
Men hur jag letar hos Biltema, Jula, Micro och allt vad de heter, så tycks den inte finnas på marknaden ännu... :roll:
Jag får väl fortsätta leta... i hemlighet förstås... :oops: :oops: :lol: :lol:

PS Jag fann en sån här; Dämpar väl en del ljud iallafall... :D :D
Bild
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
..... ärligt... om ni fått (mot förmodan) böter någon gång, har kära hustrun suttit jämte eller var ni ensamma i bilen då?.....

Stahl

PS. ...och äntligen ett nytt bevis på att män inte kan göra två saker samtidigt.... inte lyssna och köra på samma gång.... :D :D :D :D

6
Stahl skrev: PS. ...och äntligen ett nytt bevis på att män inte kan göra två saker samtidigt.... inte lyssna och köra på samma gång.... :D :D :D :D
:lol: :lol: :lol: :lol:
Helt rätt åt oss, fru Stahl!
Där fick vi gubbar nog så vi teg, eller... :lol: :lol:
MEN! Jag kan vissla och åka rulltrappa samtidigt... 8) :lol: !
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

7
äntligen ett nytt bevis på att män inte kan göra två saker samtidigt.... inte lyssna och köra på samma gång....

- Må så vara, men hur skall bilen kunna veta VILKET HÅLL den skall köra och I VILKEN HASTIGHET - MED TVÅ CHAUFFÖRER? :roll:

Med detta nya bälte kommer resan inte bara att ta hälften så lång tid utan det kommer äntligen också då finnas en chans att höra ev. missljud FRÅN MOTOR/KAROSS. :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

9
Stahl skrev:Vet du inte vem som kör????? :D :D :D :D :D :D

Missljud från motor/kaross.....från en SantaFe? :shock:

:wink:
Stahl
Här har vi gubbs inte en sportmössa när Stahl är i farten! :shock: :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

10
Vet du inte vem som kör?????
- Jag vet, men passagerarsätet vet INTE. Dessutom börjar durkplåten på högersidan buckta neråt. Undrar varför? :wink:

Missljud från motor/kaross.....från en SantaFe?
- Nej för fasen - Inte från Santan. Jag menar oljud från mina medtrafikanters bilar.. :roll:

Här har vi gubbs inte en sportmössa när Stahl är i farten!
- Må så vara att "min" keps inte är åt det sportiga hållet, men håll med om att reklamen är fin.

11
Härligt att se att Stahl inte försvunnit, och helt riktigt så är vi helt chanslösa, :shock: ,, som vanligt när det gäller kvinnor,, :lol: ,,, därav önskan om ovanstående bälte... :twisted: :twisted: ..
"Joppe"

12
Joppe skrev:Härligt att se att Stahl inte försvunnit, och helt riktigt så är vi helt chanslösa, :shock: ,, som vanligt när det gäller kvinnor,, :lol: ,,, därav önskan om ovanstående bälte... :twisted: :twisted: ..
Håller med... :D
Är det då också inte märkligt, så mycket lugnare det blir, då vi LÅTER damerna tro, att de fått sista ordet... :lol: :lol:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

14
Joppe skrev:När jag och min fru grälar så brukar jag slå näven i bordet,,, och så gör vi som in fru har bestämt,,,,, :?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja, här brukar det inte hinna så långt som till nåt gräl - men jag lyssnar givetvis noga på vad hustrun har bestämt oss för... :wink: :lol:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

15
När jag och min fru grälar så brukar jag slå näven i bordet,,, och så gör vi som in fru har bestämt,,,,,
Ja, här brukar det inte hinna så långt som till nåt gräl - men jag lyssnar givetvis noga på vad hustrun har bestämt oss för...
Hmm... Grabbar, det där påminner lite om fågelinfluensan..
Bild

:lol: :lol: :lol:
Nej nu har jag inte tid lä'ngre, måste in och köpa det NYA bältet... :wink: