Det kan ju i en del fall vara lite svårt att få till en bra och trevlig bild på bara en vecka, som Petroff säger.
Jag föreslår två veckors intervaller, så vi kan se om det funkar? Fler förslag?
Tycker jag verkar helt OK; det rör ju sig då om c:a tre veckor.petroff skrev: Med ert samtycke skulle jag vilja sträcka ut på nästa tema månaden ut?
Vi är nog fler som väntar med spänning på vad som skall komma...!petroff skrev:Senast lördag 12/4 släpper jag nästa fotouppdrag.
Petroff
Helt OK, vid närmare eftertanke är det troligen den bästa idén...Stahl skrev:Bra idé. 1 vecka går för fort. Mitt förslag är att temat presenteras den 1:a i varje månad och sen har man en månad på sig. Men för april skulle det bi att Petroff presenteras temat den 12:e och så gäller den 30:e som slutdatum
![]()
Stahl
(Det där var en ledtråd till nytt tema i bildjakten!petroff skrev: Så är tanken.
Petroff
Tycker jag verkar vara ett alldeles förträffligt upplägg!petroff skrev: Fritt att skicka in hur många bidrag som helst.
Deadline är onsdag 30:e April (2008) kl.24:00
Vinnare utses av hemlig jury(minst en icke SUV-domare) och resultatet
meddelas i denna tråd senast söndag 4/5.
Petroff
Jajamänsan, Petroff!petroff skrev:Går era bilar på luft???
Deadline 30:e april.6 dagar kvar!
Petroff
I Värsås? Du menar inte den där lilla Uno-X-tappen? Oj, så många gånger jag varit där och levererat bensin, på den tiden jag körde tankbil!opticrob skrev:...en mack...i Värsås...
nää..inte den, men 400m därifrån ungefär, vid avtaget till VarolaI Värsås? Du menar inte den där lilla Uno-X-tappen? Oj, så många gånger jag varit där och levererat bensin, på den tiden jag körde tankbil!![]()
![]()

Återgå till "Projekt- och bilarkivet"