Annons
19
Vid dagens terrängprovkörning av Nissan 4x4 här i Gbg/Mölndal så stod det en mycket tidig kopparmetallic Santa Fe med skärmbreddare på parkeringen.
Det kan ha varit en av de ovanliga -00orna - grymt välskött och med lite extrautrustning och gul dekor uppe på takrailsen
Jag försökte spana efter ägaren, men bilen försvann innan jag fick klurat ut vem det var - hör av dig om du läser det här!
Swedefe
Det kan ha varit en av de ovanliga -00orna - grymt välskött och med lite extrautrustning och gul dekor uppe på takrailsen
Jag försökte spana efter ägaren, men bilen försvann innan jag fick klurat ut vem det var - hör av dig om du läser det här!
Swedefe
Går som tåget
20Mötte igår en vanlig SantaFe med ett trevligt reg.nr. !!
Bokstäverna var TGW. Ganska nära det franska snabbtåget TGV och var SantaFe - expressen drar fram vet väl varenda kotte på detta forum.
Bokstäverna var TGW. Ganska nära det franska snabbtåget TGV och var SantaFe - expressen drar fram vet väl varenda kotte på detta forum.
21
Fem spänn på att Stahl(s bils) var nere i utkanten av köpghettot "Knalleland" idag Lördagen 21/1 vid 14,00 tiden - typ Silvan/Rustaregionen; right?
Bilen var ren och prydlig, och hade inte mycket snö på sig!
Observer
Bilen var ren och prydlig, och hade inte mycket snö på sig!
Observer
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
bytt mot
bytt mot
22
Japp, då är man 5 spänn rikare då. Det finns faktiskt en "tvillingbil" här i Borås med nästan samma reg.nr. Ägaren verkar arbeta i nämnda område då den bilen ofta står där. (Egen slutsats) Dessutom är min bil riktigt smutsig och full med snö. Men vad gör familjen Swedefe i Borås utan att komma på en fika??
Stahl
Stahl
24
Arbeit macht frei!
Kört snö hemma i området på morgonen, dragit upp en granne ur diket som väjde för plogbilen mitt ute i ingenstans när jag var på väg till Borås, utbildat helgpersonal i Borås, åsso raka spåret hem o köra ut med mer foder till hästarna innan det mörknade - hinner inte ens fika med mig själv these days...
Okay gott folk - så lätt kan man bli av med en femma, och samtidigt fräscha upp en avsomnad tråd - gack och gör likaledes!
Swedefel
(Ringde dig på mobilen - men den var ju avstängd, så klart...)
Kört snö hemma i området på morgonen, dragit upp en granne ur diket som väjde för plogbilen mitt ute i ingenstans när jag var på väg till Borås, utbildat helgpersonal i Borås, åsso raka spåret hem o köra ut med mer foder till hästarna innan det mörknade - hinner inte ens fika med mig själv these days...
Okay gott folk - så lätt kan man bli av med en femma, och samtidigt fräscha upp en avsomnad tråd - gack och gör likaledes!
Swedefel
(Ringde dig på mobilen - men den var ju avstängd, så klart...)
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
bytt mot
bytt mot
bytt mot
25
Då var jag inne redan för 20 år sedan! Anestens, ya know...Stahl skrev:Läste i tidningen i höstas att det var "inne" för Göteborgarna att åka till Borås för att shoppa! (Inte i Knalleland utan i butikerna i centrum) Det du....![]()
Stahl
S
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
bytt mot
bytt mot
bytt mot
26
Lämna ett meddelande är ingenting för dig??? Jag hade släppt allt jag gjorde för att bjuda på fika, ja, du hade fått middag också, visat våra fina träd mm mmSwedefe skrev: (Ringde dig på mobilen - men den var ju avstängd, så klart...)
Stahl
PS. Varför måste man logga in sig två gånger för att få tillgång till funderingar och svammel, dessutom har de orangefärgade försvunnit, som syns vid nya inlägg. Är det en varning att snart är man utesluten ???
PS2. Alla gentlemän köper sina kläder hos Anestens DS2
Möte
28Tror att jag sett Kattis och Santa fe idag då jag passerade Jönköping !
Du svängde ut innan göteborgsbacken och låg bakom tills jag svängde mot mullsjö mellan kl17-18.
Du hade dock ingen möjlighet att identifiera mej. Då jag Camoflerat mej i Tjänstebil ! Grön Nissan Terraro. 8)
Du svängde ut innan göteborgsbacken och låg bakom tills jag svängde mot mullsjö mellan kl17-18.
Du hade dock ingen möjlighet att identifiera mej. Då jag Camoflerat mej i Tjänstebil ! Grön Nissan Terraro. 8)
Santa Fe Excl.V6 04:a(såld) I30 2,0 5-dörrars
Och några till som "driver" på alla.(1 Jeep Ceeroke med "allt", 2 Volvo Valp)
29
Petroff mötte Linkan!
"Face to face", och helt oplanerat.
Måste vara sjukt höga odds på nåt dylikt?
Linkan lät meddela att "träffen" om ett par veckor, krockar med
en bemärkelsedag/uppvaktning. P.g.a detta förhindrad att närvara.
Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart