Annons

61
Skitsnygg inredning. Den beigea färgen är grymt fin.

Har aldrig tänkt på att fastmontera en växelriktare så som du har gjort men det ska jag nog överväga att göra nu. I.o.f.s så har man väl det mesta med 12V idag men man vet ju aldrig.

300W eller?
Mina fordon:
En svart 04 Platina V6 Automat
Volvo S70
Pontiac Trans Am WS6 Ram Air -00
Yamaha R1 -2011
Orion 27 Dirtbike 125cc -07, sonens
Dirtbike 110 cc -06, dotterns
Lillkoreanen Hyosung Rallyscooter -05

Hojen: http://www.sporthoj.com/garage/?chirre2" onclick="window.open(this.href);return false;
Annons

62
Hrmm..

Tror jag inskaffade den på biltema, men jag är inte hundra säker på det.
Ja, den är på 300 watt, används mest för att ladda bärbara datorer när man åker långt.
Santa Fe Exclusive 07, Black Pearl 2.2 diesel 7 säters.

63
Abuquir skrev:Hrmm..

Tror jag inskaffade den på biltema, men jag är inte hundra säker på det.
Ja, den är på 300 watt, används mest för att ladda bärbara datorer när man åker långt.
Bra jobbat med bilderna! Visst är passformen go på mattorna? :D
På jänkarnas CM från en viss utrustningsnivå så ingår en inverter. Jag gissar att de då snor åt sig lådan under askkoppen i mittkonsollen vid baksätet.
BTW, har du WLAN switch med 3G HSPA access under andra stolen? :roll: :roll: :roll:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

64
Nej, där har jag tryckt in pulvresläckaren (tillfälligt). Då jag inte hittar någon annan vettig plats för den.
Har införskaffat mig en Ericsson P1i med blåtand och det fungerar ju väldigt bra med stereon... Pioneer HD3BT1 eller vad det nu är den heter?

65
Min Sony Ericsson K800i funkar med Bluetooth handsfree och mp3-streaming till min Pioneer AVIC-D3. Däremot funkar inte överföringen av adressboken till maskinen tyvärr.
Toyota Auris 1.8 HSD -13

66
Abuquir skrev:Jaha, då fick man sina beiga mattor idag, hemkört av DHL och frugan tyckte de var görsnygga!
Passar väldigt bra med den ljusa läderklädseln.
Tillåt nu en novis att ställa en dum fråga.. :oops:
Hur får man betalt en sån beställning? Något som postförskott eller sånt finns väl inte, och betala med kreditkort och sånt via internet har jag fortfarande första gången till gott...
Måste man skaffa sig någon form av visa-kort (som kostar pengar) för att få betalt det man vill ha...? :? :?
Vore väldigt tacksam för lite tips om hur man går tillväga... :roll: :D 8)
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

67
Man får betala med visa kort, via nätet för att det skall fungera. Jag har använt det hur många ggr som helst utan problem.

Om du vill kan du kanske skicka pengar till mig så kan jag beställa åt dig, förutsatt att du litar på mig?

68
Jag använder Paypal, funkar superbra då man slipper ge ut sitt kortnummer hit o dit.
Det är gratis för den som betalar men den som är mottagare får betala en liten avgift.
Kan starkt rekommendera er som inte använder er av det att börja med det nu.
Mina fordon:
Volvo S70
Yamaha R1 -2011

Hojen: http://www.sporthoj.com/garage/?chirre2" onclick="window.open(this.href);return false;

69
Abuquir skrev:Man får betala med visa kort, via nätet för att det skall fungera. Jag har använt det hur många ggr som helst utan problem.

Om du vill kan du kanske skicka pengar till mig så kan jag beställa åt dig, förutsatt att du litar på mig?
Självklart att du är betrodd! :D :D PM kommer..!
Och Chirre; Tack för tipset om Paypal! Skall kolla hur det funkar! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

70
PayPal är ett bra alternativ som jag har goda erfarenheter av, men det bygger väl på att man kopplar ett kreditkort till PayPalkontot?

Jag brukar koppla på kortet när jag ska köpa. Efter avslutat köp så kopplar jag bort kortet för säkerhets skull. Då är det ingen som kan fubba med mitt konto om ngn skulle bryta sig in.
Toyota Auris 1.8 HSD -13

71
Ja ,jag menar kortnummer såklart, inte kontonummer som jag skrev.

Paypal kan jämföras med BABS i Sverige. BABS har ditt kortnummer som såklart är kopplat till ditt kontonummer, samma med Paypal då alltså.

Säg att jag betala $100 till ett företag i Kina, då för jag bara över just så mycket som det kostar till Paypal och inte mer. Ingen kan alltså skimma(heter det så?)
dit konto på allt du äger och har.
Senast redigerad av Chirre den 18 dec 2007, 20:35, redigerad totalt 2 gånger.
Mina fordon:
Volvo S70
Yamaha R1 -2011

72
Måste väl också nämna att vissa säljare/företag vill ha den där lilla avgiften av dig som köpare som Paypal tar av dem. Men det är det värt.

Sen är det skitbra när ens kompisar och andra har Paypal, då kan man föra över pengar hur man vill mellan konton.
Mina fordon:
Volvo S70
Yamaha R1 -2011