Hoppla hoppla i Varberg, Ja i så fall borde ju ÅF kunna få hit den ska kolla hur de ställer sig till ett sådant uppdrag, men å andra sidan får jag inte en ny bil då...
Fasen vad less jag börjar bli på att vänta och att jag själv får försöka få information om min order… Som Fenix skev tidigare i tråden så finns flera forum att läsa om försenade leveranser med datum som bara förskjuts framåt i tiden.
Jag blir mörkrädd när jag läser vissa inlägg om hur Hyundai organisationen meddelar sina leveransbesked till väntade kunder. Vad är det för rent ut sagt jävla stil…….Respektlöst och skitdåligt man undrar ju vad de pysslar med och om det verkligen är bilar som är rätt produkt att sälja? Suddgummi kanske! så de kan sudda ut sig själva för det går nog åt det hållet om de inte skärper sig.
Vad sägs om den här? Finally managed to find someone at the dealer who was willing and able to help. He phoned Hyundai UK Vehicle Supply, who were unwilling to give him any information - they told him to ask us (my wife) to phone them.
My wife phoned them (H-UK), and was told that they were unable to give her any information. She then phoned the dealer. Dealer then phoned H-UK (again).
Original person at H-UK phones us, and is now able to provide a different number to call. What a load of toley! All this took much of the day...
Advice is that:
our ix35 4WD 2.0CRDi Premium ordered on 2nd April won't be available on 1st September, might not be available until October, and October delivery is not guaranteed.
Så när är den garanterad då skitstövlar skulle nog jag frågat??? Något är riktigt snett när de inte har koll på logistiken, och kan räkna ut ett ungefärligt leveransdatum alls.
Om andra som jag vill späda på sitt hat kan man roa sig med att läsa på dessa trådar förutom denna såklart
http://www.hyundai-forums.com/index.php?showtopic=49861
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=85293
Hyundai sucks

Undrar vad de har för plan för att bli bättre?, de borde ha någon för idag kan de väl ändå inte slå sig för bröstet....