Annons
Annons

2
Jo ta mej tusen, den däringa är trevlig, men eftersom jag bor i norrland:

- kan man inte ha både och?

8)
Svartbjorn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

5
Skäreläjan skrev:Det var det där med firman bara...
ClasseClas skrev:http://www.teamfalconracing.com har rätt mkt prylar men är en opålitlig firma. Köp av http://www.dreamka4u.com istället.
Men man kan ju chansa lite... kanske... :roll:
Vad jag menade är att det går bra att surfa hos teamfalconracing.com för att kolla in grejorna. Sedan beställer man från dreamka4u.com som fixar fram grejor väldigt snabbt från artikelnumret eller från bild. Dreamka4u.com har inte så mkt grejor på sin webb, men trots det så går det att beställa alla reservdelar som säljs i Korea + alla Hyundai Mobis originaltbh + annat ej certifierat tingeltangel.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Hei fra Nord-Norge, Har bestilt en slik "Front bumper guard", men fra Koreanautoimports i USA sammen med en god del kromma godsaker.
Jeg håper å få dette i neste uke, de hadde 1-2 ukers leveringstid og "Front bumper'n" kunne leveres ferdig lakkert i "blue titanium" som er fargen på bilen som jeg har bestilt, men har fått beskjed fra leverandør at den ikke kommer før tidligst i april.
Hyundai Santa Fe-07 - Drive your way
Polar 620-04 - Litt mer av alt

7
Låter intressant.

Du kan väl komma tillbaks med en melling om allt fungerade me beställning betalning mm.
Hur gjorde du upp betalningen?
En fråga från en som är lite skeptisk när det gäller bealningar "over there).

Heja Norge. Min Mor har hytte i Tyin ( för din information).
Jag har och har haft mycket konnektions med Norge under många år och måste erkänna att jag elsker dette lande.

8
Hei Mats
Har kjøpt mange ganger fra "over there", betalt på forskudd med PayPal hver gang og har mottatt varene hver gang. Koreanautoimports har jeg mailet med siden november, og bestilte ca. 10 januar med ca. 2 ukers leveringstid. I tillegg kommer tid for å fortolle inn varene.

9
MatsG!
Har nå mottatt alt som var bestilt 10. januar, altså 2-3 ukers leveringstid, og den siste pakken kom direkte fra Korea. Nå blir det bare å vente på Santa Fe`n, men den kommer vel ikke før i april/mai :cry: :cry:

10
Hej Gunnar,

Låter intressant.
Man kanske skulle våga sig på att beställa hem något från det stora landet i Väst.

Vilken är adressen till deras hemsida?

13
Hei MatsG,

Front bumper guard(blue titanium)
Chrome fog light covers
Chrome rain visors
Chrome rear garnish
M&S Eyelids
Premium chrome grill
Rear light molding kit

Har du sett noe som ville blitt fint på din Santa Fe?

14
Hei SantaFeCM07!
Du måste lägga ut några bilder på din bil med dessa tillbehören monterade!
Jag (Vi?) är så nysjerrige*... :mrgreen: :mrgreen:
(*=nyfikna)
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"