Dels den med enbart Santa Fe:n bilbild och flagga.
Sen ser dekalen med alla SUVars logga väldigt bra ut.
Den är nog det bästa allternativet om vi nu ska ta med "dom" andra i klubben
/Wanheden
Berättigad fråga - du skall få två anledningar:linkan skrev: Många bilklubbar är just modellklubbar. Varför gick det inte att vara Santa Fe klubb?
Sure thing! Den dag Hyundai lanserar en "mördarjeep-edition" av Atos med fyrhjulsdrift och staket fram och bak så får vi se till att lämna plats...linkan skrev: En undran till. Får man vara med om man åker Atos ?
Smurf! Precis samma tanke for genom mitt huvud när jag såg att Robsson hade meckat fram lite djup i ovalen!Marko skrev:Underbart![]()
![]()
Tänk er denna som görs i typ 3mm genomskinligt plast och sitter bak på våra ögonstenar.
Vilka avundsjuka blickarvi kommer att få.
Snyggt jobbat kanooon
Av en händelse som icke kan tillskrivas slumpen så har loggan ett mått som gör att den kromade H-ovalen på bakluckan direkt kan bytas ut mot vår feta logga!!Swedefe skrev:Smurf! Precis samma tanke for genom mitt huvud när jag såg att Robsson hade meckat fram lite djup i ovalen!Marko skrev:Underbart![]()
![]()
Tänk er denna som görs i typ 3mm genomskinligt plast och sitter bak på våra ögonstenar.
Vilka avundsjuka blickarvi kommer att få.
Snyggt jobbat kanooon
Kolla in!
http://www.stalama.se/
Swedefe
Klockren, perfekt.Kan vi ta denna här?Robsson skrev:Okej så här ?
Man stavar som en kratta ibland, oftast när man bara skriver och inte ens tittar ner på tangentbordet![]()
Om vi/ni nu kan komma överenns om detta förslag, är det någon då som vet eller kan fixa, så att dom skulle kunna passa att byta ut mot orginalen.Robsson skrev:Okej så här ?
Man stavar som en kratta ibland, oftast när man bara skriver och inte ens tittar ner på tangentbordet![]()