Annons

Ny aktör på stylingprylar till Hyundai

1
NDF har tydligen ledsnat på prispressen i fälgbranschen och kastar sig ut på ett sidospår i stylingbranschen. Lycka till!

Man har satt ihop ett utbud av lösa påhäng till Hyundai, tryckt upp ett litet häfte som placerats som hos vissa Hyundai-återförsäljare, och förmodligen hängt på lite grejer på skyltbilar här och var som för att visa hur fint det blir...

Trist bara att grejerna ramlar av lika kvickt igen...

På Autowest i Göteborg står en Tucson med fälgar i någon grotesk dimension uppställd - med kromkulisser över dörrhandtagen som här och var har trillat bort och bara lämnat limsträngarna kvar. Andra bitar sitter visserligen kvar, men är lösa och måste behandlas med försiktighet när man vill öppna dörrar och luckor...

Herregud - en bilspekulant kan tro att det är själva bilen som är så ömtålig; löst påhängd plast om än aldrig så blank inger inget förtroende när den ramlar av så fort någon gående passerar bilen lite hastigt...
(Visserligen ingen risk på just denna bilfirman...)

Jag veet att vi har stylingnissar ombord här på forumet - och att jag har en riktigt avig inställning till allt som inte i första hand kan härledas till en funktion, men vad tusan; grejerna skall väl sitta fast i allafall???

Dessutom erbjuder NDF i sitt sortiment en tillbehörsgrill till Tucson - som gör att bilstackarn ser ut precis som en... Daewoo!!! Herreguud! Inte ens Daewoo själva tyckte att den designen var något att ta strid för när jänkarna skickade över sin container full med lösnäsor!

Hur dumt kan det bli!?

Tyvärr tyvärr tyvärr ligger bilderna på NDF-sidan under ett .pdf format så jag kan inte smaffa upp dom här, men maila och beställ broschyren, vetja!

http://ndfab.se/Prislista/hyundai.pdf

Swedefe - Eelak idag!
Annons

3
Om jag inte minns helt fel, finns bla.de vita bakljusen som ibland benämns med ett annat märkes namn (leksaks eller hur var det?) till bra mkt lägre kostnad på andra ställen.
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe