Annons

Bilens färg

1
Är det inte lustigt med dessa nya färger, vi ska ha en mörkgrå bil... men ibland är den nästan beige :shock: ....beroende i vilket ljus bilen står i.
....vill inte ha en beige bil.....

Stahl
Annons

Men det vill jag ha...

2
Jo, jag vet. Man luras lite av dessa nya färger 8)
Lite är väll beroende på ljus och andra "yttre" omst.

Vi ville ha en beige (Guld) färgad bil.
Jag lurades själv och höll på beställa helt fel färg pga ljuset i bilhallen :shock:

Sen går jag och försäljaren ut och tittar på samma bil ute dagsljus, då är samma bil mörkgrå :shock: :shock: Snacka om tur!!!

Hade blivigt galen om jag fått en grå Santa, istället för min fina guldbil :wink: :wink: :lol:
Nä skämt och sido, det gäller nog att försöka kolla på bilarna flera gånger och i olika ljusförhållanden innan man helt bestämmt sig för en färg.

Har även tittat på den nya röda färgen, såg ganska tråkig ut tidigare -tyckte jag, sen var det en som beställde en ny Santa i den nya röda färgen, grymt snygg....Kannon hela bilen är göööör snygg.... 8)

Vill ha begäret växer, men det är lite tidigt att byta än tycker jag.
Det var länge sedan jag var så här nöjd med en ny bil, som denna min pärla är, fast förresten? Brukar inte pärlor vara silverfärgade :?:

/Wanheden.

Re: Men det vill jag ha...

3
Wanheden skrev: Brukar inte pärlor vara silverfärgade :?:

/Wanheden.
Jo, brukar inte Bengt kalla sin gubbgr....förlåt silverfärgade bil för pärlan, men det finns ju andra ädla stenar i olika färger... funderar om det finns någon grå :shock:

Stahl

4
Japp, men inte vet jag om gråsten är speciellt ädel?
Går vi däremot över till metaller så har vi ju bly, som är grått.
Men det är ju inte heller någon ädelmetall....

Fast sen har vi ju GULD och guld är alltid guld.

Vilken tur att just min Santa Fe är guldfärgad :lol: :lol:

Nä, trevlig helg på er alla, bäst att jag lämnar forumet medanns jag fortfarande skrattar, nu ska jag hämta familjen för att ut och crusa genom stan, bäst att folket har på sig solbrillorna 8) annars bländas dom
när Santan glittrar så i solen.....

/Wanheden.