Annons

Blinkers i speglarna?

1
Hej Long time no see alla gamla members Har varit "offline" i typ en evighet Nu ny Santa (fast det var strykare på en x3) & bättring lovas :) Anyway ...Funderar på om jag drömt eller om det kan vara så att jag sett bilder på nya CM med blinkerslampor i backspeglarna? Jag har då inga men jag har bara haft bilen i 2 dagar så jag kanske missat ngt?
SF (CM)-08 CRDi Black Pearl
4x4 Ranger SC-08
Annons

Re: Blinkers i speglarna?

3
santa cruz skrev:Hej Long time no see alla gamla members Har varit "offline" i typ en evighet Nu ny Santa (fast det var strykare på en x3) & bättring lovas :) Anyway ...Funderar på om jag drömt eller om det kan vara så att jag sett bilder på nya CM med blinkerslampor i backspeglarna? Jag har då inga men jag har bara haft bilen i 2 dagar så jag kanske missat ngt?
Härligt cruzen! :D Det var då inte i förrgår precis. Kul att du är med! :D

Blinkers i sidospeglarna har jag inte sett än annat än på Veracruz på webben. Hyundai är ovanligt sena med den lilla finessen, vilket är konstigt för då kan man ha samma kaross både i US och i Europa.
Jag är helsugen på att montera den här prylen, http://www.koreanautoimports.com/store/ ... cts_id=224
Bild
Bild
Den funkar också ihop med kromkåpor... :mrgreen: :mrgreen:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Vill Ha !!!!!! Hakar du på om vi gör ett ett samköp (om det spar ngt?) Tackar krom classe Har ju svart bil numer så jag har plats för mkt krom törs inte ens kolla vad som finns..... :D
SF (CM)-08 CRDi Black Pearl
4x4 Ranger SC-08

5
Hej cruzen! Har inte kollat än. Det blir efter sportlovet som pågår den här veckan.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
OK blir sportlov & skidåkn v10 för oss häruppe i norr...Ramundberget och dess 138cm natursnö ska få sig en omgång :D

Ang blinkers satsen så undrar jag hur/vart man drar kablarna man ser :?: Närmaste styrning sitter ju knappast i dörren... Men det kanske finns ngn smart lösn?
SF (CM)-08 CRDi Black Pearl
4x4 Ranger SC-08

7
Hej, jag kollade in på Hyundais Koreasajt och där finns det för CM årsmodell -09 följande nyheter som jag kan se:

-Blinkers i speglarna
-Xenon (HID) till huvudstrålkastarna + strålkastarspolning
-Manuellt ställbar lockup
-"Hill descent control", hjälp vid start i backe och auto motorbromsning i tuffa nerförsbackar.
-Instegsbelysning under instrumentpanel (vid pedaler)
-Elvärme i baksäte (rad 2)
-Laminatglas i sidorutor
-Minne till förarens elstol
-Keyless Go (starta bilen med nyckeln/transpondern i fickan)

Allt detta kanske inte kommer till Sverige.

Därför skippar jag blinkerserna från ovan USA-sajt och väntar in originaldelar för eftermontering vad det lider.

E-Catalog här: http://ad.hyundai-motor.com/catalog/santafe/popWin.html
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
vill också ha dessa Blinkers i speglarna .....
Har även hört att det släpps en navigator som monteras,
i luckan mitt uppe på instrument brädan....
kan det stämma så blir det en sådan framöver... :wink:
ska snart lämna in santan,
och då blir det fotstegen och lastgallret monterat också...
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.