Vore det inte en bra idé att kolla hur många som tänkt komma till träffen, typ "förhandsanmälan".
Helt otroligt, det regnar inte idag!
Må gott!
Hälsn Anne
ClasseClas skrev:Jahaja, Uskavi har idag ca 11 stugor alt. 4-bäddsrum tillgängliga
Vi väntar ivrigt på att du stage-divar från karaoke-scenen på den frikyrkliga campingen o liksom sätter ribban på kalajset!Swedefe skrev:ClasseClas skrev:Jahaja, Uskavi har idag ca 11 stugor alt. 4-bäddsrum tillgängliga
Men hallå eller - detta hade räckt som start!
Sorry asses som bokar sent får sova i bilen! As simple as that!
Glatt att massor kommer med snigelpåhäng!!
Jag kan ordna 20 platser - 30 platser i tält, men folk är väl för bekväma för det, troligen...
Hur ser aktuell status ut? Boka för sjutton! Vi måste börja piska upp skum på ytan!!!
Om vi är ute tiiidigt och de som bokar sent inte får plats så är det deras problem - om vi presenterar något otillräckligt för sent så är det vi som fuckat upP!!
Ursäkra bluntnessen, writing under the influence just nu - grannaarna gifter sig åt det vildaste - å jag smet i från för att kvällsfordra hästarna - but i'll be back!!!
Skall sjunga sönder karaokemicken innan natten blir dagt - promise!!!
ÅÅååå vad ni är glada att ni inte är här nu!
Sweatfe eller kanske Sweetfe - moaha ha ha!!!
Cheva Transporten - tjänstebil - lämnade jag tillbaka den siste juni och eftersom vi behöver 2 bilar så köpte vi en Santa Fe till såklart! Det blev en -02 V6 exclusive ljusblå (breezy blue) med bara 3400 mil på mätaren. Köpt hos Stilbil i Sollentuna och därmed med 3 års ytterligare "nybilsgaranti" vilket förenklade beslutet att välja en bil med lågt miltal och bara några månader kvar på ursprungsgarantin. Jag spejade en del på Blocket men privatsäljarnas priser är ännu inte anpassade till konkurrensen från 3-årsgarantin. Bilen har ett stort -hm- affektionsvärde: Förre ägaren var Börje Ahlstedt, han skådisen ni vet. Han handlar visst sina bilar hos Stilbil sedan 20 år tillbaka.Swedefe skrev:ClasseClas skrev:Jag gjorde nästan ingenting - köpte bara en Santa Fe...
Que? Jag har missat masor här på forumet - undrans om allt kommer upp när jag klickar "nytt sedan sist"
Berätta om bilen - vad är detta?
A