Annons

STORT GRATTIS SKÄRELÄJAN TILL 1:A PRIS I FOTOTÄVLINGEN

1
NI SOM EV INTE VET VAD JAG MENAR KOLLA PÅ SIDAN 19 I SENASTE NUMRET AV HYUNDAI-TIDNINGEN AHA

SNACKA OM ATT KUNNA FÅNGA IN EN STÄMNING PÅ BILD HOPPAS NU ATT PETROFF SKICKAR DEN DÄR ÄLGSTEKEN HAN UTLOVAT. Tyvärr är jag ju inte längre i tjänst, annars hade jag kunnat bjuda dig på lite halvtrasigt trafikskadat Vilt åsså ett glas beslagtagen sprit att skölja ner Steken så att bismak från lackrester inte tar överhanden ..... he he he he, men jag litar på att PETROFF håller vad han lovar..........
(Risken är väl bara att "Söderskisen" nu beger sig med bössan i högsta hugg till Skansen som förmodligen är det enda område i Huvudstaden med normala varelser !för att uppfylla Sitt Löfte Så därför Conny Bli INTE förvånad OM söderkisen skickar en AP-Stek istället [b]OBS!>>> ETT TIPS !PETROFF du bör nog innan du beger dig till SKANSEN googla fram hur en älg ser ut...hihi....[/b]
Senast redigerad av nimbusen den 02 okt 2008, 19:43, redigerad totalt 6 gånger.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

4
Tack, Nimbusen! :D :D Härligt att se att du skriver på Forumet!
Tack till er andra också! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Jag får också gratulera till första pris !
Trots att jag blev "Utslagen"
;) Cooper
Santa Fe Excl.V6 04:a(såld) I30 2,0 5-dörrars
Och några till som "driver" på alla.(1 Jeep Ceeroke med "allt", 2 Volvo Valp)

Re: STORT GRATTIS SKÄRELÄJAN TILL 1:A PRIS I FOTOTÄVLINGEN

6
nimbusen skrev:NI SOM EV INTE VET VAD JAG MENAR KOLLA PÅ SIDAN 19 I SENASTE NUMRET AV HYUNDAI-TIDNINGEN AHA

SNACKA OM ATT KUNNA FÅNGA IN EN STÄMNING PÅ BILD HOPPAS NU ATT PETROFF SKICKAR DEN DÄR ÄLGSTEKEN HAN UTLOVAT. Tyvärr är jag ju inte längre i tjänst, annars hade jag kunnat bjuda dig på lite halvtrasigt trafikskadat Vilt åsså ett glas beslagtagen sprit att skölja ner Steken så att bismak från lackrester inte tar överhanden ..... he he he he, men jag litar på att PETROFF håller vad han lovar..........
(Risken är väl bara att "Söderskisen" nu beger sig med bössan i högsta hugg till Skansen som förmodligen är det enda område i Huvudstaden med normala varelser !för att uppfylla Sitt Löfte Så därför Conny Bli INTE förvånad OM söderkisen skickar en AP-Stek istället [b]OBS!>>> ETT TIPS !PETROFF du bör nog innan du beger dig till SKANSEN googla fram hur en älg ser ut...hihi....[/b]
Nimbusen bad mig lägga in denna...! ( :lol: :lol: )
Bild
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

7
<förvisso finns det MÅRDHUND och ÄLGHUND men detta var väl ändå att ta i ge mig fasen på att Mr P råkat ut för en Oseriös uppfödare på BLOCKET hi.. hi...

8
nimbusen skrev:<förvisso finns det MÅRDHUND och ÄLGHUND men detta var väl ändå att ta i ge mig fasen på att Mr P råkat ut för en Oseriös uppfödare på BLOCKET hi.. hi...
INGET att skämmas för isf. på BLOCKET dräller det ju av BEDRAGARE o SKOJARE Baj Dö Waj har f.ö själv just tänkt lägga ut min bil till salu på den sajten En 06:a Santa Fe drar 0,1 liter/milen någon intresserad?
he he he

9
:roll: Västkustare och deras humor.
Vad ska man säga? Jag är helt AIK! :D AIK??? ja, mållös! :D :D

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

10
:2lol: :2lol: :2lol: :smoking:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

11
Skäreläjan skrev:
nimbusen skrev:NI SOM EV INTE VET VAD JAG MENAR KOLLA PÅ SIDAN 19 I SENASTE NUMRET AV HYUNDAI-TIDNINGEN AHA

Nimbusen bad mig lägga in denna...! ( :lol: :lol: ) NÄE FY på dig Läjan jag skulle ALDRIG komma på tanken ens att göra ett dylikt 08-relaterat angrepp på våran Oerhört mysiga och gemensamma vän Mr. moderator petroff - Nimbusen är faktiskt i själva verket i grund o botten en mycket blyg o tillbakadragen person lägg därtill även timid tystlåten och blodfattig taskigt av dig läjan att skylla på mig, Fast helt fel har du ju INTE :roll: :roll: :roll:
Bild
obs! Petroff tillhöger på bilden
Senast redigerad av nimbusen den 03 okt 2008, 09:47, redigerad totalt 5 gånger.

14
nimbusen skrev:
nimbusen skrev:
Skäreläjan skrev:[quote="nimbu
HOPPAS NU ATT PETROFF SKICKAR DEN DÄR ÄLGSTEKEN HAN UTLOVAT[/u]. Tyvärr är jag ju inte längre i tjänst, annars hade jag kunnat bjuda dig på lite halvtrasigt trafikskadat Vilt åsså ett glas beslagtagen sprit att skölja ner Steken så att bismak från lackrester inte tar överhanden ..... he he he he, men jag litar på att PETROFF håller vad han lovar..........[/b] (Risken är väl bara att "Söderskisen" nu beger sig med bössan i högsta hugg till Skansen som förmodligen är det enda område i Huvudstaden med normala varelser !för att uppfylla Sitt Löfte Så därför Conny Bli INTE förvånad OM söderkisen skickar en AP-Stek istället [b]OBS!>>> ETT TIPS !PETROFF du bör nog innan du beger dig till SKANSEN googla fram hur en älg ser ut...hihi....[/b]
Nimbusen bad mig lägga in denna...! ( :lol: :lol: ) NÄE Läjan jag skulle ALDRIG komma på tanken ens att göra ett dylikt ironiskt inlägg , Man vill ju Ente Göra En Pudel För Det , Jag Tycker Du Är Toppen Petroff jag menar förstås att Hatten Din Är på Toppen quote]
Sitter och fundilerar Dock på OM man säger GÅ KLÖVER eller GÅ FOT när man vill att den skall gå fint??? NÅ vad säger du Petroff???

Man brukar ju säga: Att sådan husse sådan hund tycker inte det stämmer in här, För då
borde petroff ha köpt sig en Stabil RÅ-BOCK :wink: :wink: :wink: EN RIKTIGT TREVLIG HÄLG PÅ ER ALLA ÖNSKAR JAG ER
Senast redigerad av nimbusen den 03 okt 2008, 10:00, redigerad totalt 3 gånger.

15
petroff skrev::roll: Västkustare och deras humor.
Vad ska man säga? Jag är helt AIK! :D AIK??? ja, mållös! :D :D
TÄNK OM ALLA AIKare VORE SOM PETROFF, HAN ÄR ETT L EXEMPLARISKT TYST FÖREDÖME FÖR ETT AIK- fans

HEJA BLÅVITT :roll: :roll: :roll: 8) 8) 8) :) :D :D :D
Petroff :wink:
HEJA BLÅVITT HEJA BLÅVITT ÄNGLARNA ÖÖHHHH............
Senast redigerad av nimbusen den 03 okt 2008, 10:09, redigerad totalt 2 gånger.