man är usel på att använda kamera.......

jag tycker det är helt ok me tält med...
Jäklar vad nice. Det är något speciellt med fjällnaturen och öppna vidder.Martin.n skrev: Men man har alltid samma härliga känsla, när man är i fjälls...
Jösses petroff, vilken bra syn du har....petroff skrev:Jädrar Martin.n! Det var ett rejält förtält.
![]()
Typ Arken De Lux XL!
Är det OK att plinta en sådan, eller står den på ett vagnsunderrede?
Och papp...förlåt, sonens radiostyrda på trappen och en påse använda
blöjor.En son på 3-4 och ytterligare en knodd på knappa året kanske?
Petroff![]()
Dottern missade jag helt.Har inte sett röken av nån cykel?Brukar vara ett krav från barn i femårsåldern och uppåt.Martin.n skrev: visst har jag 2 små knoddar..
flicka på 6år och grabben är 2,5år...
Men hur i bomben kunde du se att det va en blöjpåse? He he... :
I Petroff har RPS gått miste om en stor förmåga!Martin.n skrev: Jösses pedroff, vilken bra syn du har....
visst har jag 2 små knoddar..
flicka på 6år och grabben är 2,5år...
Men hur i bomben kunde du se att det va en blöjpåse? He he...
Kanske ligger i blodet? Har en kusin som jobbar där! Tror jag?Skäreläjan skrev: I Petroff har RPS gått miste om en stor förmåga!8)
![]()
![]()
Det har sagts förut, och tål att upprepas; FRA släng er i väggen! :finstilt: :finstilt:![]()
Nu e're väl säkrast att man hukar sig så man inte kommer med i samma svep - borde kanske själv lägga mig till med mörka solglasögon och försöka smälta in i gänget... 8) 8) 8)petroff skrev: Lika hemligt som att FRA håller till på Mälaröarna.Inte så långt från
vår käre BengtB på Svartjölandet faktiskt.
Nu kommer det väl snart två kostymnissar i mörka solglasögon och knackar på.![]()
Petroff
Återgå till "Projekt- och bilarkivet"