34" i midjan.
104" i axelhöjd.
Noll" där över. :badgrin:
Den med liggande logga och tre kronor i hörnet är stekhet!
Ja tack.
Petroff
petroff skrev:P.S Kan man måttbeställa?
34" i midjan.
104" i axelhöjd.
Håller med fullständigt!petroff skrev:Den med liggande logga och tre kronor i hörnet är stekhet!
Ja tack.
Petroff
njauooo, nja, jag jobbar inte direkt med tryckeri och så, men i mitt tidigare liv lite med designpetroff skrev:Vad fräckt!
![]()
Jobbar du med sånt här?
Club Hyundai SUV Sweden har fått OK från HK att använda loggan.
Så länge H:et förekommer i anständiga sammanhang så...
Beställningslista tack.
Petroff
Okej då.Rätt igen Läjan!Skäreläjan skrev:petroff skrev:P.S Kan man måttbeställa?
34" i midjan.
104" i axelhöjd.
Vi kanske får döpa om dig till Hulken...? Är du grön också...?![]()
:badgrin: :badgrin:
![]()
![]()
![]()
Hej, jag drar iväg ett mail till Hyundai Bilar AB så vi får reda på vad som gäller.S4nta skrev:Jag har nu fått svar från Spreadshirt om att använda delar av Hyundais logotype och om vi vill köra vidare på ideerna jag lämnat ovan så behöver någon här kontakta Hyundai som känner dom sedan tidigare och ge "skriftligt" (email till Spreadshirt) tillstånd att vi får bruka logon. Detta på grund av upphovsrättslagarna inmo bl a EU.
Så kan någon tala med Hyundai Sverige om detta?och om vi får godkänt så har jag emailadresser till Spreadshirts Legal avdelning.
Skäreläjan har också fått kopia på mitt svar till Spreadshirt via email.
Jo, då har jag fått svar från Hyundai Bilar AB att vi inte får använda Hyundais egen logga i dessa sammanhang. Däremot får vi ju använda vår egen logga!S4nta skrev:Jag har nu fått svar från Spreadshirt om att använda delar av Hyundais logotype och om vi vill köra vidare på ideerna jag lämnat ovan så behöver någon här kontakta Hyundai som känner dom sedan tidigare och ge "skriftligt" (email till Spreadshirt) tillstånd att vi får bruka logon. Detta på grund av upphovsrättslagarna inmo bl a EU.
Så kan någon tala med Hyundai Sverige om detta?och om vi får godkänt så har jag emailadresser till Spreadshirts Legal avdelning.
Skäreläjan har också fått kopia på mitt svar till Spreadshirt via email.
Cooper skrev:Jag ska imorgon till en reklamfirma och lämna kläder för tryckning för annan klubbs räkning.
Kan då kolla på några alternativ.