Annons
37
Jo du missade en jättetrevlig Clas!!!!!!
Första gången jag pratade med honom, rasande trevlig!
Jag ringde campingen för att kolla att det fanns en plats för vedeldning, det är ju inte alla som har det i engångsgrillarnas tid... hur det än är så dras folk till öppna eldar, det blir gemytligt och mysigt!
I övrigt gäller programmet som Clas skrev här ovan, med tillägg att kostnad skall skrivas ut så att ingen eventuellt ska tro att allt är gratis.
Clas skulle kolla upp med pris för guide.
Sen gäller det att boka bord för fika och lunch, var och en väljer själv (om man vill fika eller luncha)
Sen får vi väl fundera mer på lekar, du hade en idé om lite preci...-körning kan bara inte stava till det nu (typ kunna backa bra etc etc).. jag du vet... sånt som käre maken får göra istället för mig
Dvs käre maken vet hur JAG skall backa när han tagit några öl,,,
Kortfattat från mig men Clas fyller säker på här om jag missat något väsentligt.
Carnes Bil, vår bilförsäljare har lovat att sponsra med något, de ringde nu och hade en jacka etc som vi kan ha till pris, återkommer på måndag när jag hämtat ..vad det nu är.
Må gott
Anne
Jag ringde campingen för att kolla att det fanns en plats för vedeldning, det är ju inte alla som har det i engångsgrillarnas tid... hur det än är så dras folk till öppna eldar, det blir gemytligt och mysigt!
I övrigt gäller programmet som Clas skrev här ovan, med tillägg att kostnad skall skrivas ut så att ingen eventuellt ska tro att allt är gratis.
Sen gäller det att boka bord för fika och lunch, var och en väljer själv (om man vill fika eller luncha)
Sen får vi väl fundera mer på lekar, du hade en idé om lite preci...-körning kan bara inte stava till det nu (typ kunna backa bra etc etc).. jag du vet... sånt som käre maken får göra istället för mig
Kortfattat från mig men Clas fyller säker på här om jag missat något väsentligt.
Carnes Bil, vår bilförsäljare har lovat att sponsra med något, de ringde nu och hade en jacka etc som vi kan ha till pris, återkommer på måndag när jag hämtat ..vad det nu är.
Må gott
Anne
38
Nu rök nog fredagen för mig!
Kommer kanppast att kunna vara på plats tidigt på Fredag för att etablera!
Jag är lite "resurs till förfogande" under höst/vinter när min egna verksamhet har lågsäsong, och andra företag kan boka mig när dom behöver extrahjälp/konsulting/representation.
Nu aviserar ett av dem tunga grejer i höst, med start just nästa vecka.
Misstänter att Fredagen kommer att bli sen eftermiddag inna jag kan krångla mig loss.
Har det gått ut inbjudan till träffen enligt Fjällis e-maillista?
Själva hemsidan är i vart fall fri från info om träffen...
Anders
Jag är lite "resurs till förfogande" under höst/vinter när min egna verksamhet har lågsäsong, och andra företag kan boka mig när dom behöver extrahjälp/konsulting/representation.
Nu aviserar ett av dem tunga grejer i höst, med start just nästa vecka.
Misstänter att Fredagen kommer att bli sen eftermiddag inna jag kan krångla mig loss.
Har det gått ut inbjudan till träffen enligt Fjällis e-maillista?
Själva hemsidan är i vart fall fri från info om träffen...
Anders
39
Jo du fick med allt! Jag ska boka upp guide och sedan uppdatera tråden med kostnaden per person. Återkommer. Får se om jag kan mecka till webben i veckan. Men helst Göran, kan inte du fixa till träffsidan eller är du helt låst med jobbet?Stahl skrev:Jo du missade en jättetrevlig Clas!!!!!!
Sen får vi väl fundera mer på lekar, du hade en idé om lite preci...-körning kan bara inte stava till det nu (typ kunna backa bra etc etc).. jag du vet... sånt som käre maken får göra istället för migDvs käre maken vet hur JAG skall backa när han tagit några öl,,,
![]()
Må gott![]()
Anne
40
Jo det blev en jacka och en pike-tröja. Men storlekarna är ju koreanska!
Jackan som är ganska så snygg, typ vindjacka med en diskret logga, är märkt L men jag skulle översätta det till en smal/knappt medium, tröjan är snygg men är storlek M dvs blir minst en S. Hur som helst, jag tar med detta det kanske passar någon, tröjan blir säkert snygg på en yngre kille (typ 15 år) vad vet jag. Jag gjorde ett försök ialla fall. OK?
Anne
Jackan som är ganska så snygg, typ vindjacka med en diskret logga, är märkt L men jag skulle översätta det till en smal/knappt medium, tröjan är snygg men är storlek M dvs blir minst en S. Hur som helst, jag tar med detta det kanske passar någon, tröjan blir säkert snygg på en yngre kille (typ 15 år) vad vet jag. Jag gjorde ett försök ialla fall. OK?
Anne
41
"Det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig"... brukar det ju heta.Swedefe skrev:Nu rök nog fredagen för mig!
Anders
Jag vet inte riktigt när vi kan komma iväg på fredag, mycket beror på Bengts jobb. Vore kul om du skriver, när du vet på ett ungefär när du kommer iväg så vi kan hålla utkik efter dig ifall vi startar ganska lika
Anne
("Jisses" vilken dålig svenska det blev här då
45
Hej Anders!
Vi blir klara tidigast kl 13.30. Funderat på att köra via Jönköping ? Verkar vara lika långt, även från Gbg. Rätta mig om jag har fel.
Jag ringer dig på fm.
Surprise 2, har påtalat för Bengt att han också måste vara lekansvarig.
Kanoten är väl given? Någon form av lek som barnen kan vara med tillsammans med föräldrarna vore roligt. Funderar vidare.
Anne
Vi blir klara tidigast kl 13.30. Funderat på att köra via Jönköping ? Verkar vara lika långt, även från Gbg. Rätta mig om jag har fel.
Jag ringer dig på fm.
Surprise 2, har påtalat för Bengt att han också måste vara lekansvarig.
Kanoten är väl given? Någon form av lek som barnen kan vara med tillsammans med föräldrarna vore roligt. Funderar vidare.
Anne