Här finns det grejor:
http://www.teamfalconracing.com/en/prod ... index.html
OBS! Köp inte från den firman! De är opålitliga.
http://www.dreamka4u.com i Korea kan fixa fram allt till bättre priser + kortare lev.tider.
Annons
Lita på magkänslan
33Det brukar sägas att man skall lita på “magkänslan” när det gäller svåra beslut, skall jag sälja eller ligga kvar med mina Hong Kong fonder. Precis likadant är det när det är dags för en ny bil. Mina Tidigare Santa fe (-er plural) var inköpta hos Haglund & Hellberg, Sätra Stockholm. Ni som var med på den tiden vet att jag öste beröm över bilfirman som verkligen kunde få en kund att känna sig i centrum och vippad.
Nu måste jag bara få berätta att jag har träffat på Haglund & Hellbergs överman, nämligen Bilbyter i Linköping. Det har varit lätt att samtala i stället för att “förhandla”. Jag har fått alternativa förslag och lösningar som blev till det bästa. Bemötandet och affären har varit en lustfylld upplevelse. Jag rekommenderar var och en som har vägarna förbi Linköping och funderar på en uppgradering av Santan. Hälsa på hos Bilbyter AB i Linköping. Men använd din TomTom för att komma rätt.
Nu måste jag bara få berätta att jag har träffat på Haglund & Hellbergs överman, nämligen Bilbyter i Linköping. Det har varit lätt att samtala i stället för att “förhandla”. Jag har fått alternativa förslag och lösningar som blev till det bästa. Bemötandet och affären har varit en lustfylld upplevelse. Jag rekommenderar var och en som har vägarna förbi Linköping och funderar på en uppgradering av Santan. Hälsa på hos Bilbyter AB i Linköping. Men använd din TomTom för att komma rätt.
/Fjällis med 3 Santor och nu SAAB 9-5 SportCombi 2,0t BioPower 2007.
Bilaffären i Svedala.
35Hej.
Jag har nu haft mina CM CRDI i ett år. Körde Mitsubishi Pajero tidigare men tröttnade på förbrukningen. Tyckte inte Mits hade något bra diesel-alternativ. Blev rekommenderad att kolla på Hyndai hos "Bilaffären i 'Svedala" av min gamla handlare! Det visade sig vara en fullträff! Det är en mycket bra handlare. Verkstaden har mycket god service och allmänt ett mycket trevligt bemötande hos alla i firman. Kan verkligen rekommenderas!!!
Jag har nu haft mina CM CRDI i ett år. Körde Mitsubishi Pajero tidigare men tröttnade på förbrukningen. Tyckte inte Mits hade något bra diesel-alternativ. Blev rekommenderad att kolla på Hyndai hos "Bilaffären i 'Svedala" av min gamla handlare! Det visade sig vara en fullträff! Det är en mycket bra handlare. Verkstaden har mycket god service och allmänt ett mycket trevligt bemötande hos alla i firman. Kan verkligen rekommenderas!!!
Santa Fe 2.2 CRDI M5
37
Hej Krister, välkommen.
Några nyfikna frågor:
Du skrev "mina CM CRDI". Har du fler än en? Företagsbilar kanske?
Var det rätt uppfattat att det var Mitsubishi-handlarn som "gav upp dig"
och tipsade om Hyundai? Strongt av honom i.s.f!
Du skriver också att du åkt SF CM i ett år. Har du följt Forumet här i det dolda eller när och hur hittade du hit?
"Pelargon-Indianen" Petroff
(Fotnot: Pelargon-Indian=gluttande granne bakom köksgardinen)
Några nyfikna frågor:
Du skrev "mina CM CRDI". Har du fler än en? Företagsbilar kanske?
Var det rätt uppfattat att det var Mitsubishi-handlarn som "gav upp dig"
och tipsade om Hyundai? Strongt av honom i.s.f!
Du skriver också att du åkt SF CM i ett år. Har du följt Forumet här i det dolda eller när och hur hittade du hit?
"Pelargon-Indianen" Petroff
(Fotnot: Pelargon-Indian=gluttande granne bakom köksgardinen)
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
40
Jag köpte min santa fe (CM) på Sahlensbil i Sollefteå....
http://www.sahlensbil.se/
Där jobbar det bara kanon bra killar....
Verkstads killarna är nog de mest seriösa jag träffat på en märkesverkstad ...
om jag har problem eller funderingar så tar de sig alltid tid för mig..
Och så har de på Sahlensbil, så förbannat gott gratiskaffe med skorpor också...
he he
http://www.sahlensbil.se/
Där jobbar det bara kanon bra killar....
Verkstads killarna är nog de mest seriösa jag träffat på en märkesverkstad ...
om jag har problem eller funderingar så tar de sig alltid tid för mig..
Och så har de på Sahlensbil, så förbannat gott gratiskaffe med skorpor också...
he he
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
45
Nu blev jag nyfiken! Berätta gärna mer varför du bytte. Hade du en Qashqai+2 eller urmodellen?Alexandr skrev:Köpte i Kristianstad i Östra Skåne Bilvaruhus. (byte ut min Nissan Qashqai-08+tillägg mot Santa).
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision