Oj va man känner igen det där! Gärna vid rondeller när när man glider igenom o sen ska gasa lite ur så är det tvär dött... Kan vara riktigt läskigt om man behöver gasa till snabbt ifall nått kommer ut i vägen o man måste byta fält lr så....Martin.n skrev:Men om jag som har A5 lådan på min diesel CM santa kommer körande och släpper på gasen ett kort ögonblick och ska sedan göra en omkörning, då finns det ingen krafft i motorn för att ta sig om...
Den liksom döööööör och det spelar ingen roll om jag sparkar fast gaspedalen i golvet så händer det inget.... vad gör jag då för fel?![]()
det börjar bli retsamt att alltid komma ifatt men aldrig komma om...
Det där med o uppdatera? Vet att vi gjort det 1 gång som fixade farthållarens "ryck" detta var sommaren 07 tror jag bilen är byggd i nov/dec 06 kom till Sverige 07 01 15 tror jag.
Sist bilen va inne på service så tyckte jag karaktären va lite annorlunda första dagen när man körde. växlade inte riktigt lika men kan det ha varit pga en polsk reset(Batteriet ur kopplat) eller har dem uppdaterat boxen tro? Och är en 2.2crdi a5 låda och partikell filter...