Annons

NY ägare till beg. SantaFe i Gbg. Tips om bra serv.verkstad?

1
Ja, då sållar jag mig till övriga sällskapet, from idag ägare till en 2003 SF. :D

Bilen skall in på service ganska omedelbart och eftersom jag inte servat på ngn auktoriserad Hyundai verkstad tidigare så frågar jag er;

Kan ni tipsa om bra Gbg-belägen verkstad?
Om ni inte vill/får gå ut med det på forumet så kan ni väl maila mig separat: christian@chefen.net

Är alltså inte ute efter att sprida ris utan ge ros till de ni tycker är bra/bäst. :wink:
Annons

4
Mina bilar servar jag hos Sandén & Larsson (Sävedalen) - det har varit idel trevliga erfarenheter. Har inte testat de andra i Götet då jag inte funnit någon anledning till det...
Santa Fe GLS Navstar 2.4 -03 & Santa Fe GLS Vision 2.4 -03... det är jämlikhet!

6
Fjärås bil har alltid varit bra, precis som Stenungsund ligger det en bit från stan, men det kan vara värt trippen!
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

Re: NY ägare till beg. SantaFe i Gbg. Tips om bra serv.verks

7
douglas72 skrev:Ja, då sållar jag mig till övriga sällskapet, from idag ägare till en 2003 SF. :D

Bilen skall in på service ganska omedelbart och eftersom jag inte servat på ngn auktoriserad Hyundai verkstad tidigare så frågar jag er;

Kan ni tipsa om bra Gbg-belägen verkstad?
Om ni inte vill/får gå ut med det på forumet så kan ni väl maila mig separat: christian@chefen.net

Är alltså inte ute efter att sprida ris utan ge ros till de ni tycker är bra/bäst. :wink:
Sandén & Larsson Bil AB
Industrivägen 41
Tel: 031-336 76 50
Fax: 031-336 76 59
433 61 SÄVEDALEN

Har servat min Tuc där , trevliga och kunniga.