Annons

Utvendig speil Santa-fe

1
Hei

Fruen rygga speilhuset i garasje-porten nå.... den innerste delen av speilhuset sprakk i stykker.... dvs den delen som er festa med to skruer, bak speilet....

både det utvendige speilhuset, som peker framover, er helt, men det som gikk i stykker, var den ramma som er rundt speilet, og som går inn bak speilet...

Noen som vet om denne selges løs, eller om man må kjøpe hele speilet komplett????

Kan delen bestilles med rett farge, eller må den lakkes?????
Annons

2
Kolla först lokalt med din handlare vad som kan göras. Om de enbart kan leverera en komplett spegel så kan det vara idé att kolla med de koreasajter som vi brukar i nämna i trådar här. Försök få fram ett artnr från tex en sprängskiss.

Annars låter väl detta som en typisk garantiåtgärd... :wink: :wink: :wink:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

3
Takker...

Håper det kan la seg gjøre å skifte bare den delen som er gåen, for speilet komplett, aner jeg kan være bra dyrt, med både blinklys, varmetråder, og motorer.....

får ut der i morra.... Garanti ja..... ikke dumt..... garanti på fruen, altså svigerfar får regningen...... det er hans datter som kjørte... :D :D :D

4
Hmmmm

ufattelig dyrt kan det se ut som det der blir.... ferdig lakket og med moms, ca 7000 Nkr, for speilene selges visst komplett, med motorer, speil, varme, og binklys, samt huset..... så kommer lakkering i tillegg...

men Forhandleren syntes dette var urimelig, og skulle se om ikke ting kunne løses på en annen måte....

Jeg trenger jo bare den plast-ramma i speilhuset, rundt speilglasset...

Jeg har og ringt alle opphoggere i norge, som jeg fant i katalogen, men ingen har 09 modeller inne... 08 og tidligere biler, har jo andre speil, for blinklyset er festet i denne delen jeg skal ha, inne i speilhuset