Bara ett konkret förslag..
Förslag på forumsavdelning - "PROJEKT"
1Tycker inte som att det känns som att det passar så bra in under tex modifiktaioner, tips o trix m.m. Utan en ren projektavdelning vore inte helt fel om man gör något större med bilen..
Bara ett konkret förslag..
Bara ett konkret förslag..

