Ja, så fin...!Webbis skrev:Sedan har vi Elvis, min lilla grabb som måste kolla så pappa gör rätt..
( http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=1664 )
Webbis skrev:... från ett annat Hyundaiforum på nätet...
Va!? Finns det fler...
Ja, så fin...!Webbis skrev:Sedan har vi Elvis, min lilla grabb som måste kolla så pappa gör rätt..
Webbis skrev:... från ett annat Hyundaiforum på nätet...
Jaa, Elvis är en riktigt liten sötprick...Skäreläjan skrev:Ja, så fin...!Webbis skrev:Sedan har vi Elvis, min lilla grabb som måste kolla så pappa gör rätt..Påminner så mycket om vår Murre, som gick bort 2007...
![]()
( http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=1664 )
Webbis skrev:... från ett annat Hyundaiforum på nätet...![]()
![]()
Va!? Finns det fler...![]()
Det som jag har läst mig till så är dom till för att bla reducera motorljudet..anders skrev:Snyggt jobbat igen!
Den där luftburken på insuget, någon som vet varför de sitter där?
På CM sitter det 2st dessutom...
Hyundai-Forums.com innehåller en hel del tips, bland annat en snubbe som satt instegsbelysning i dörrarna, något jag skulle vilja göra när jag får tid.
Det här är just en sån där grej, som du måste rapportera mer om resultatet av den operationen...!Webbis skrev: Detta tips fick jag som sagt från ett annat Hyundaiforum på nätet, där killen som gjorde detta på sin bil reducerade sin bensinförbrukning, fick bättre respons på bilen samt goare ljud från motorn.. Eftersom att det vart några fler som testade med bra resultat så tänkte jag nu när man ändå är igång, varför inte?!
Absolut ska jag komma med resultat av detta!Skäreläjan skrev:Det här är just en sån där grej, som du måste rapportera mer om resultatet av den operationen...!Webbis skrev: Detta tips fick jag som sagt från ett annat Hyundaiforum på nätet, där killen som gjorde detta på sin bil reducerade sin bensinförbrukning, fick bättre respons på bilen samt goare ljud från motorn.. Eftersom att det vart några fler som testade med bra resultat så tänkte jag nu när man ändå är igång, varför inte?!![]()
Att få ner bränsleförbrukningen är ju klart intressant, och vem tackar nej till lite goare ljud från motorn samtidigt...?

Man tackar..!Frippe skrev:Jävligt fränna grejer o snygga...
Får nog beställa lite mer crome under vintern till min
( så ja kommer ikapp)
Hoppas ja hinner ner på din träff
Annnars får vi fixa en i värmland......

Beror på hur bråttom man har...!Webbis skrev: Linser som jag fick med... Gissa vilka jag ska använda...???![]()
Får ju inte glömma taket också, ska sitta på en lastbåge med lite annat ljus på... 8)

Jag köpte från Recoil Styling (www.recoil.se)anders skrev:Blixtljus från...?
www.radiopower.com har en del om man vill handla inom Sverige.
Känner att det är dags för en videosnutt på bilen när du e klar
Hahahahahaha, klockrent...Skäreläjan skrev:Beror på hur bråttom man har...!Webbis skrev: Linser som jag fick med... Gissa vilka jag ska använda...???![]()
Får ju inte glömma taket också, ska sitta på en lastbåge med lite annat ljus på... 8)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:2lol: :2lol:![]()

Som jag skrev i början, så är jag lamptokig..Martin.n skrev:Kanon... det ser ju bra ut...
men vad ska du med alla ljus?

Webbis skrev:Jag köpte från Recoil Styling (www.recoil.se)anders skrev:Blixtljus från...?
www.radiopower.com har en del om man vill handla inom Sverige.
Känner att det är dags för en videosnutt på bilen när du e klar
Det kommer komma videosnuttar..Ska ha bla när jag byter lite på avgassystemet, före- och efterljud..
Skäreläjan skrev:Beror på hur bråttom man har...!Webbis skrev: Linser som jag fick med... Gissa vilka jag ska använda...???![]()
Får ju inte glömma taket också, ska sitta på en lastbåge med lite annat ljus på... 8)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:2lol: :2lol:![]()
Återgå till "Projekt- och bilarkivet"