Först ut är Hyundai Coupé, även kallad Tiburon i USA och Korea. NoC modererar detta delforum.
Vi kommer att läga till fler modeller vartefter. Därför har vi slagit ihop delforumen "Inköp, drift..." med "Allmänna frågor..." för SM, JM och CM.
Jag hoppas att ni gillar denna förändring inför 2010!

