Annons
Annons

3
GRATTIS LÄJAN!! :D :D :D

Min CM tutar - och jag tar väl då också en tuting, dagen till ära... :wink: :p :wink:
/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

Re: MÅNDAGEN 8 FEBRUARI 2010 TUTAR VI ALLA FÖR "LÄJAN

7
nimbusen skrev:GRATTIS " PÅ 60ÅRSDAGEN tu tut tut tut önskar nimbusen
<sen skall läjans HSB HELGA <inte glömmas bort En JÄTTEbukett med rosor hon samtidigt här får - Som som med STORT tålamod och kärlek stått ut med denna "Spjuver" i Alla dessa år :roll: :wink: :wink: :D :D :biggrin: :biggrin: :smoking: :smoking:

Så här kommer en Extra Tutning bara för henne

TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT Hoppas ni bägge får en fin dag önskar "nimbusen http://www.hyundai.nu/bilder/dizzyz.gif

11
Tusen Tack alla vänner för gratulationerna på min födelsedag! :D :D
Det värmer att bli uppmärksammad här på Forumet - speciellt tack för det till Nimbusen! :wink:
En fin dag med bl a ett restaurangbesök på annan ort, och hemma igen i kvällningen.
Sedan upptäcka att det inte känns några förändringar alls från det man var 50+-are...? :?
Fast man har ju blivit en hel dag äldre från igår - och det har ju alla, eller hur?
Har en gång fått frågan hur det känns att bli gammal, och på det svarade jag då - och gör så även idag - att: -"Med tanke på alternativet, är det alldeles underbart...!" :lol:
Så igen alla: Tack för gratulationerna! :D :D :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

13
Skäreläjan skrev:Tusen Tack alla vänner för gratulationerna på min födelsedag! :D :D
Det värmer att bli uppmärksammad här på Forumet - speciellt tack för det till Nimbusen! :wink:
En fin dag med bl a ett restaurangbesök på annan ort, och hemma igen i kvällningen.
Sedan upptäcka att det inte känns några förändringar alls från det man var 50+-are...? :?
Fast man har ju blivit en hel dag äldre från igår - och det har ju alla, eller hur?
Har en gång fått frågan hur det känns att bli gammal, och på det svarade jag då - och gör så även idag - att: -"Med tanke på alternativet, är det alldeles underbart...!" :lol:
Så igen alla: Tack för gratulationerna! :D :D :D :D

läjan de VA LA INGET vad gör man inte för en mupp (det var väl det som classeclas) kallade dig fast det hade jag aldrig vågat kalla dig åtminstone inte om jag stog inom träff avstånd :2lol: :2lol: :D :D du är värd all uppvaktning hälsn nimbusen

14
polar680ds skrev:TUUUT och grattis i efterskott från oss båda
Tusen tack även ni!
Vi kanske ses någon gång då vi ibland tar oss en tur till Kinna/Skene/Fritsla...? :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"