För att vara här på Tjörn, är det osedvanligt mycket!
I drivorna är det upp till 120 cm, men dit går jag inte frivilligt...
Fick sådan lust att lägga ut ett par bilder på "lillebilen" - som får stå till våren! (

Haha! "Mer värt" tror jag inte, men det var tillräckligt problematiskt att komma dit till fots för att hämta den elektriska snöslungan (mod. mindre), som jag så klokt hade ställt där - längst in, naturligtvis...!ClasseClas skrev:Hej , vad kul med bilder! Snö finns det gott om, även i Sollentuna.
Men Skäreläjan, hade inte du ett käckt tält i din trädgård? Borde du inte ha Kian där i tältet? Eller är "bröten" i tältet mer värt än lillracern?![]()
![]()
Skoter? (Snö-)Martin.n skrev:Jösses va härliga bilder!!
Men vart är skotern?
Vilken söt...ser ut som polkagriskuddarna man fick hos mormorSkäreläjan skrev:
"Lillebilen" står på en dryg decimeter snö, så den ser lite högre ut...!Många har säkert ännu mer snö - hur ser det ut hos er? Lägg in lite bilder!![]()

Stadig på handen...inte taget innan morgonkaffet...Skäreläjan skrev:Det roligaste tycker jag är att fotot blev så lyckat, trots att det är taget på c:a 175 meters avstånd...!![]()
300 mm tele, sedan bara en liten aning beskuret för att få djuret i mitten...!
Eller rättare - stadig på stativet...anders skrev:Stadig på handen...inte taget innan morgonkaffet...Skäreläjan skrev:Det roligaste tycker jag är att fotot blev så lyckat, trots att det är taget på c:a 175 meters avstånd...!![]()
300 mm tele, sedan bara en liten aning beskuret för att få djuret i mitten...!