Annons

Recall på länkarmarna bak

1
Hej.
Är det nå'n som varit inne med bilen för koll av länkarmarna bak?
Fick ett brev från Huyndai i går där de ville att jag skulle lämna in Hyndan för att kolla efter rost och ev. byte av länkarmarna.
Vanligt problem eller?
En Koreansk Hynda är väl inte det sämsta.....
Annons

3
Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.
Enligt mitt chassinummer så ska både länkarmar och motorbrygga kontrolleras. Det blir till att kolla med verkstan imorrn och se vad de säger.

Tjo / HKH

4
HKH skrev:Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.
Enligt mitt chassinummer så ska både länkarmar och motorbrygga kontrolleras. Det blir till att kolla med verkstan imorrn och se vad de säger.

Tjo / HKH
Min 03 inspekterades i februari, utan anmärkning.
Det stod i blaskan att Hyundai 'återkallar' tusentals bilar, men så är det ju inte. denna kontroll görs vid normal service eller då ägare efterfrågar den.

5
Lövet skrev:
HKH skrev:Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.

Tjo / HKH
Min 03 inspekterades i februari, utan anmärkning.
Det stod i blaskan att Hyundai 'återkallar' tusentals bilar, men så är det ju inte. denna kontroll görs vid normal service eller då ägare efterfrågar den.
Jepp,,, jag fick svar idag att min bil var kollad i februari,,, så det var ok.