Hej.
Är det nå'n som varit inne med bilen för koll av länkarmarna bak?
Fick ett brev från Huyndai i går där de ville att jag skulle lämna in Hyndan för att kolla efter rost och ev. byte av länkarmarna.
Vanligt problem eller?
Annons
Rost ?
2Hej
Här är en tidigare tråd om samma sak
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.p ... r+koll+bak
Mvh Zukan 8)
Här är en tidigare tråd om samma sak
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.p ... r+koll+bak
Mvh Zukan 8)
Santa FE V6 -02 (Frun)
Zuka -87 (Min)
I 10 -08 (Min)
Zuka -87 (Min)
I 10 -08 (Min)
3
Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.
Enligt mitt chassinummer så ska både länkarmar och motorbrygga kontrolleras. Det blir till att kolla med verkstan imorrn och se vad de säger.
Tjo / HKH
Enligt mitt chassinummer så ska både länkarmar och motorbrygga kontrolleras. Det blir till att kolla med verkstan imorrn och se vad de säger.
Tjo / HKH
4
Min 03 inspekterades i februari, utan anmärkning.HKH skrev:Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.
Tjo / HKH
Det stod i blaskan att Hyundai 'återkallar' tusentals bilar, men så är det ju inte. denna kontroll görs vid normal service eller då ägare efterfrågar den.
5
Jepp,,, jag fick svar idag att min bil var kollad i februari,,, så det var ok.Lövet skrev:Min 03 inspekterades i februari, utan anmärkning.HKH skrev:Hm, jag såg också detta nu. Jag har bara haft min Santa i en vecka, så något brev har jag inte fått, men det stod nåt om det i tidningen också.
Tjo / HKH
Det stod i blaskan att Hyundai 'återkallar' tusentals bilar, men så är det ju inte. denna kontroll görs vid normal service eller då ägare efterfrågar den.