Annons

16
Ok tack Fenix, blir lite sugen på den kombinationen och tyckte det var en ovanligt snygg lösning med att använda regplåtbelysningshålet för själva kameran. Tror Volvo har det på en av sina X60 modeller 2010.

Kan det vara så enkelt att "bara" koppla ur snabbkontakterna och koppla in den nya? I och för sig måste ju självklart själva kamerakabeln dras men övrigt borde vara snabbkontakter väl. :roll:

Radiodelen är väl inga problem heller väl utan bara ratta in en svensk kanal?

-Inväntar din leverans Fenix, så du inte får hem 4 kg ris från China :D :wink:
Happy Campers - www.happycampers.se - följ våra äventyr på bloggen samt på Facebook

Kör en Santa Fe 2.2 CRDi A5 Euro2008 Black Pearl och bakpå hänger ibland en Cabby 620+ F3 Black Line 2010.
Annons

17
Det står att det ska vara plug and play så då får vi hoppas på det, men man får nog vara beredd på att någonting får man modifiera återkommer med kommentarer eft installation bara biljäveln levereras någon gång blivit lovad lev i okt. Förvånar mig inte om det dyker upp 4kg ris istället för dvd/gps heller :wink:
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

18
Kan bekräfta att jag idag fick Dvd/gps hemkörd till dörr av DHL och allt verkar vara i sin ordning även verktyg för att demontera/montera följde med se bild. Tullen verkar den ha passerat avgiftsfritt :D
Bild
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

19
Härligt! :D
Väntar med nyfikenhet hur du tänker dra kabeln från backkameran fram till "stereon".
Happy Campers - www.happycampers.se - följ våra äventyr på bloggen samt på Facebook

Kör en Santa Fe 2.2 CRDi A5 Euro2008 Black Pearl och bakpå hänger ibland en Cabby 620+ F3 Black Line 2010.

20
:idea: :idea: Fått det bekräftat att den ska fungera med både tomtom och navigons programvara även igo och route66 fungerar den med :D
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

Hur har det gått Fenix?

21
Hur har det gått för din nya enhet? Är den monterad ännu och hur fungerar den. Jag har inte släppt taget på att beställa från Asien. Särskilt nu med den låga dollarkursen.

Mats
Santa Fe 2008 2,2 CRDI Exclusive Aut.
Audi A4 2.0 TDI 170 Quattro 2011
Husvagn kabe Smaragd 2003 King Size

22
Den är inte monterad ännu, funderar på anlita firma för montaget då det är en del sladd som skall dras till gps och backkamera bla.
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

23
OK.

Backkameran kan jag tänka mig är en del pyssel att få fram kabel till, men resten är väl bara "plug & play"?
Santa Fe 2008 2,2 CRDI Exclusive Aut.
Audi A4 2.0 TDI 170 Quattro 2011
Husvagn kabe Smaragd 2003 King Size