Annons

Parkeringsidioter

1
Jaha , när man skulle hämta bilen igår efter jobbet så har nån idiot haft svårt att bedöma avståndet till min bil och slagit upp dörren i sidan på min, fast man står i rymligt o väl upplyst garage !! Jä*** blindstyren, eller kan det vara nåt raseriutbrott från nån avundsjuk f** !! :evil:

Jag blir vansinnig på att man inte kan lämna nån lapp iallafall.. nu ska jag ner och kolla om det finns nånting på kamerorna, vore kul om man såg idioten.....
:twisted: :evil:

Joppe
Annons

2
Lider med dig Joppe - Håller tummarna å hoppas du inte bara ser vem de är utan att du också känner igen F-skapet åsså.....:evil:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

3
Sånt blir man bara så arg över. Det finns så många som aldrig tänker sig för...bara slänger upp dörren. Varning också på kundparkeringar utanför affärer många gånger har inte vissa koll på kundvagnar, helst ska de tränga sig mellan två bilar. Nej man får parkera långt bort, helst en ytterparkering och är man tvungen att parkera tätt så väljer man att parkera jämte en ny, fin dyr bil.... men det är ju ingen garanti.

Hoppas att du får tag i den skyldige!!

Stahl

4
JÄPP !! Kollade övervakningskamerorna (bra kontakter med Vakterna) syns tydligt när gubbe med ful Volvo slår upp dörren.... hans reg nr syns när han åker ut... han har ett telefonsamtal att vänta !!!! :twisted:

Trist bara att behöva åbäka sig med att hitta bra verkstad osv..men skönt att kunna sätta åt en marodör, dessutom begår han ett brott som inte lämnar sina uppgifter till mig innan han åker he he he... :roll:

Skönt med lite sympati från Er !!
Joppe

5
Vilket flyt i oflytet! Ditt försäkringsbolag gnuggar säkert händerna i mjugg...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Om du skickar ett SMS till 71456 (Vägverket) med regnr så får du ett svars-SMS med bildata, ägarnamn + hemort.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

7
Jag har fått tag på gubben, han nekade först benhårt men när jag berättade om att jag hade det på film så backade han helt och lovat att stå för samtliga kostnader. Han ville bara att jag inte skulle polisanmäla honom... vi får väl se..

Joppe

9
Han förtjänar att polisanmälas, om inte annat för att han blånekade tills han blev överbevisad

Tyvärr kommer en polisanmälan att hamna i högen med "oprioriterat", och läggas ner pga bristande bevis efter ca. 8 månader. Trots att det finns bevis.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

10
Swedefe skrev:Hoppsan!

Ett kameraskåp som inte förtjänar att sprängas bort!

:twisted: Swedefe :twisted:
Joro det finns ett o annat kameraskåp som faktiskt gör nytta , till skillnad mot skräpet som står längs vägarna.......

11
Fast vissa plåtpoliser behövs nog ändå, men de borde stå på helt andra ställen. Ett ex. i mina hemtrakter är på E6:an från Stenungsund mot Gbg. Under morgontimmarna är det rena racertävling för att komma någon minut tidigare till jobbet. Kruxet är bara att det är en allmän väg å ingen Nurnberg Ring. Dessutom saknar de flesta med all sannolikhet tävlingslicens så deras körning blir därefter. Deras IQ ligger väl på samma nivå som "tjuvgubben" Joppe råkat ut för.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

12
Kan i viss mån hålla med Nimbusen, fast jag tycker inte att rätt sätt att komma åt fartdårarna är att sätta kameror på vägarna, se till att man kommer åt dem som kör farligt genom att övervaka trafikbeteende istället för sätta åt dem (oss) som kör lite för fort när väglag och trafiksituation så tillåter.(Vilken krånglig mening det blev, måste vara trött).... Kamerorna kan man väl använda på parkeringsplatser så kanske vi slipper såväl inbrott som intryckta sidor... Den här gången funkade det ju..

Må väl
Joppe

14
Skadorna på bilen är buckla och liten lackskada... dessutom så är jag svårt rörd av detta övergrepp på min älskling (bilen alltså)...

Joppe

Re: Parkeringsidioter

15
Joppe skrev:Jaha , när man skulle hämta bilen igår efter jobbet så har nån idiot haft svårt att bedöma avståndet till min bil och slagit upp dörren i sidan på min, fast man står i rymligt o väl upplyst garage !! Jä*** blindstyren, eller kan det vara nåt raseriutbrott från nån avundsjuk f** !! :evil:

Jag blir vansinnig på att man inte kan lämna nån lapp iallafall.. nu ska jag ner och kolla om det finns nånting på kamerorna, vore kul om man såg idioten.....
:twisted: :evil:

Joppe
Oftast nötter i gamla rostiga bilar, ofta volvo ...............

:wink: