Problemet är forumet fortfarande heter "Club Hyundai SUV Sweden". Det är dags för en ändring av namnet som matchar inriktningen.
Vad tycker du att forumet ska heta? Jag är tacksam för alla förslag!
Visst 17 har du rätt Bengt... Glömde bort...BengtB skrev:"Hyundai" är ju lite mer än bara bilar (jag hade en gång till datorn en bildskärm från Hyundai)...
Alltså menar jag att "SUV" inte bara bör tas bort utan ersättas med något annat t ex "Cars" (eller möjligen bara "Car") eller i andra hand "Bil" eller "Bilar" dvs något som som markerar vilken "Hyundai-gren" klubben sitter på.
Med andra ord är mitt förstahandsförslag följande som klubbnamn:
"Club Hyundai Cars Sweden"
/BengtB
Vi får nog räkna med att vi inte kan fixa till befintlig logga. Sedan är det inte säkert att vi får använda Hyundais "H" i vår logga framöver hur som helst. Så jag tycker att ett namn får faktiskt rendera i en ny logga också!Skäreläjan skrev:Nå, jag har också insett att det har blivit något "otidsenligt" med namnet "SUV" i loggan,
så jag föreslår helt enkelt "Club Hyundai Sweden"...
Loggan behöver då "bara" ändras med något större text, där "SUV" utelämnats.![]()
(Hur man går tillväga, är dock för mig en gåta...)
Men samtidigt vill jag, att det skall vara tillåtet att använda sig av det (blivande?) gamla SUV-dekalen/märket!
Tycker jag...
Tur för dig att du kan regga dig på 2 forum!Skäreläjan skrev:Tack Salle!![]()
![]()
![]()
Nu har jag reggat mig även i KIA-klubben!
Riktigt kul!![]()
(Men om någon tror att det blir ändring på mig, så tror någon fel...! :badgrin: :badgrin: :badgrin: )
Låter braClasseClas skrev:Tur för dig att du kan regga dig på 2 forum!Skäreläjan skrev:Tack Salle!![]()
![]()
![]()
Nu har jag reggat mig även i KIA-klubben!
Riktigt kul!![]()
(Men om någon tror att det blir ändring på mig, så tror någon fel...! :badgrin: :badgrin: :badgrin: )Jag har ju 2 Hyundaier så får hålla mig till 1 forum. Fast det är klart, det kanske finns ngt motorgräsklipparforum som jag har missat?
![]()
Tebaks till tråden:
Jag föreslår "Hyundai Cars Sweden"
Och jag tycker i och för sig att det är ett bra förslag - men undrar ju om inte generalagenten Hyundai Bilar AB i så fall vill ha ett ord med i laget.ClasseClas skrev: Jag föreslår "Hyundai Cars Sweden"
Som sagt: Då har "Club Hyundai Cars Sweden" åtminstone två röster.BengtB skrev: Med andra ord är mitt förstahandsförslag följande som klubbnamn:
"Club Hyundai Cars Sweden"
/BengtB