Annons

Marknadsundersökning - i London...

1
På SFF Global efterlyses Santa Fe-ägare för en marknadsundersökning.
(Möjligen en "clinic" där märkesneutraliserade prototyper testas mot en kundkategori som redan har en relation till biltypen SUV - man vill veta om man "ligger rätt" i utrålning och design)
Uppdragsgivare kan vara Hyundai - men mer troligt är att det handlar om en konkurrent som vill lära känna "Santa Fe-kollektivet"...

http://p211.ezboard.com/fhyundaisantafe ... 4966.topic

"London" kan kännas långt bort, men när det visar sig att man faktiskt ersätts med GBP 80.- (SEK 1,100,-) så blir det mer intressant!!!

Med nya tiders flygpriser så bör man kunna ha flygtripen betald, och lite till!!!

Sug på den gott folk!; Lite shopping i London inför julen -
på någon annans bekostnad!

18, 19 och 20 November är datumen som gäller - bilda kö, och glöm inte vem som tipsade er! :mrgreen:

Swedefe
Annons

3
Nä, jag hade lite korr med byrån som stod för arrangemanget - dom ställde standardfrågor kring hur vi använde vår bil, körsträcka, umgänge, fritidssysselsättningar etc mm osv.

Det kändes faktiskt som bostadsorten inte var det stora problemet - snarare verkade det som jag inte passade mallen för den genomsnittliga Santa-ägaren. :cry: :cry: :cry:

Speciell förvirring uppstod kring körsträckan :roll: jag räknade om mina årskilometer till miles, men det gick liksom inte in.

Det slutade med att jag meddelades att man hittat de man behövde, och att man på ett mycket brittiskt sätt tackade för min medverkan och tålamod.
Yeah, right...
Hade gärna varit där och snokat efter uppdragsgivare och syfte, men det var väl det dom genomskådade... :twisted:

Snoopfe