8
av vegard
Hvorfor jeg valgte Hyundai???
Jo, fordi jeg har vært så godt fornøyd med de åtte hyundai'ene jeg har hatt før denne jeg har nå.
Har vært svært godt fornøyd med både bilene, og forhandlerene. Har hatt lite feil, og det som jeg har hatt, har vært bagateller, og ting forhandleren har fikset svært godt opp i. Etter 70-80.000 mil i Hyundai, har jeg aldri hatt stopp langs veien.
Den første Hyundai'en kjøpte jeg i rein protest, på ei bilmesse, fordi Hyundai der hadde stand ved siden av VW forhandleren. Jeg hadde da bestemt meg for kliss ny Passat, men selgerens oppførsel ovenfor meg som ny kunde der, gjorde at jeg gikk derfra uten å kjøpe bilen vi hadde bestemt oss for, og samme helg var det stor bilmesse her, og hyundai kunne jeg da kjøpe så han VW selgeren så det.
Dette var i 96, og jeg kjøpte da en ny Sonata 2,0 GLS, 139 hk bensin.
Og jeg nyter den dag i dag, hver gang VW forhandleren tar kontakt med meg på jobb, jeg har 24 biler der, og jeg hver gang kan fortelle de, at "Nei, dere skuffa meg så innmari første gang jeg skulle kjøpe meg helt ny bil, at dere vil jeg ikke handle med"
Problemet var at vi visste helt hva vi ville ha, en ny passat. Penger var fikset, det var bare å bestille bilen, og jeg gikk innom på vei hjem fra jobb for å bestille bilen. Da selgeren så jeg hadde arbeidstøy på meg (ikke skittent), viste han meg ned i kjelleren, hvor de hadde bruktbiler, og sa; "Her er noe i din prisklasse, se om du finner noe....."
De hadde aldri sett meg før, og jeg hadde ikke rukket si hva jeg ønska....
Det var som å få en knyttneve i trynet...
Senast redigerad av
vegard den 19 maj 2012, 11:00, redigerad totalt 2 gånger.