Annons

Re: Byta Stereo?

16
Om man ändå ska riva likt ivaped här ovanför så kan ju detta vara ett alternativ. Man byter "helt enkelt" en större del av frontpanelen och får en helt integrerad pjäs. Då slipper man kapa och fila.
Tycker det är lockande att den kör Android 4.0 (fast det står att det är dual system med Windows CE också).
Anar dock att det inte är den billigaste lösningen, såg nåt liknande för $599.

EDIT: Här var det jag såg den.
Santa Fe -07 2.7 V6 Exclusive
Annons

18
Är det någon som vet om det är analog eller digital Steering wheel control på santa fe 2007 ?
Har någon erfarenhet av hur man hittar dessa 3 sladdar som ska kopplas till stereons 3 sladdar för steeringwheel funktion ?

Jag pratade med återförsäljare på http://www.ice-shop.se" onclick="window.open(this.href);return false; och han sa att det var väldigt svårt att hitta bilen sladdar från steering wheel eftersom dom inte hade några märkningar eller så.
Någon som känner att dom kan svaret på mina frågor ?

Tacksam

20
tjena!
bytte original på min 07 till en dubbel din JVC med rattkontroll. Jag fick köpa sladdar och ram från England då det var typ en tredjedel av vad dom vill ha här i Sverige om ens det! Sladden till rattkontroll i konsolen är inte svår att hitta. det är bara en. jag gjorde en liten fulkoppling med eltejp och det funkar felfritt:)
Kommer tyvärr inte ihåg vad butiken i England heter men det är bara söka på nätet så hittar du. Snabb leverans och kunnig personal också!
Lycka till

ramtinshaeri skrev:Är det någon som vet om det är analog eller digital Steering wheel control på santa fe 2007 ?
Har någon erfarenhet av hur man hittar dessa 3 sladdar som ska kopplas till stereons 3 sladdar för steeringwheel funktion ?

Jag pratade med återförsäljare på http://www.ice-shop.se" onclick="window.open(this.href);return false; och han sa att det var väldigt svårt att hitta bilen sladdar från steering wheel eftersom dom inte hade några märkningar eller så.
Någon som känner att dom kan svaret på mina frågor ?

Tacksam