Ingen skönhet, ingen styrservo, ingen AC, men kromfälgar (Eagle 16x10 tror jag) med 305x75/16.
Inte en spår av lyx, om man nu inte tycker att en eftermonterat varvsnurra med LED belysning är sånt.
Så man får låtsas att man sitter på finn skinnklädsel, och att sulorna vilar på fina mattor, mattorna är av "integrerade" stål modellen.
Lacken ser rätt så matt ut, på grund av att den är av den svart rollade typen (någon tyckte det var bra med hammerite).
Efter en tävling mellan en gren i trädgarden och vänster backspegelglaset, kom vi fram till att det var grenen som vann...
Efter en kortare rättegång togs beslutet att såga av grenen (lugnt, det finns fler).
FD US army truck, 318-727-NP203.
TUNG LB REGGAD, C-kort som gäller ifall man vill köra den någorlunda lagligt.
Skulle kunna gå att regga om den eftersom det finns en hel del såna här på B-kort från samma årsmodell.
Enda fel på förra besiktningen var skyltbelysning bak ur funktion, är lagad nu, så all belysning fungerar utom en glödlampa i instrumentet.
Bytt: aut olja+filter (förra året), tändstift, luftfilterelement.
Lagat: skyltbelysning bak.
Smörjat: alla nipplar som jag kunde hitta.
Pris: 29999,95 eller bud.
Inga bil byten eller kameler o kor.
Men du kan ordna en uteplats/altan på 15 kvm och en ny trappa (2x4x0,35 mtr. LxBxH) vid ingången av impregnerat trä kanske.
Bilder kan jag väl skicka när intresset finns, PM.
Annons
Re: Mattsvart Dodge W 200 1977
4usabil.nu har erbjudande om gratis annonsering just nu
prova där också
prova där också
Re: Mattsvart Dodge W 200 1977
7Eftersom det inte går att redigera mitt inlägg/rubrik gör jag såhär:
SÅLD
SÅLD
Re: SÅLD - Mattsvart Dodge W 200 1977
8Jag redigerade rubriken. /mod
Mitsubishi Outlander PHEV -14