Hej Alla
Beställt ny bil. Denna levereras med navigator. Nu till frågan, är systemspråk och talsyntes på svenska? Har googlat lite men blir inte helt på det klara så jag hoppas att någon kan svara här. m.v.h Sture
Annons
Re: Ny i30 kombi Go edition med nav
2Hej,
Du ställer in språket själv precis på samma sätt som i de flesta elektroniska utrustningar. Se upp med kartdatum vid leverans.
Lasse
Du ställer in språket själv precis på samma sätt som i de flesta elektroniska utrustningar. Se upp med kartdatum vid leverans.
Lasse
3Ok, tack för svaret/tipset.Lars-Erik skrev:Hej,
Lasse
4I30 kombi GO! är så jävla snygga!!! Bra val! Vilken färg blev det?
Ja naven och färddatorn ska gå att ställa om till svenska i dom mer påkostade modellerna.
Ja naven och färddatorn ska gå att ställa om till svenska i dom mer påkostade modellerna.
//PA från Sundsvall - Åker i30 -11
5Det blev en grå metallic. Slänger ut en fråga till, när jag kör spotify från en Samsung S4 via blåtand kommer inte metadata med men för övrigt funkar det. Ska man attackera Hyundai eller Samsung eller Android version(4.2.2) eller Spotify? Polarns HTC(4.3) funkade ju givetvis direkt när vi testa med den. Har även testat med en Samsung surfplatta(4.3) där inte heller metadata kommer med.//Sture
6Svarar mig själv ang. Blåtand/Spotify/Låtinfo. Fick en Android uppdatering till 4.4.2 och nu funkar det! Verkar som att det funkar på Android 4.3 och högre när man läser runt på andra sidor.//Sture
7hämtat min nya i30 go 2014,trodde att fartkamror fanns med, alltså den larmar inte när jag passerar fartkamror,är inte inbyggt i systemet dåligt hyndai