Annons

Uppgradering av ljud,navigator.

1
Hämtade hem ny uppgradering 7.4.5.,lade in det på ett USB-minne.Satte minnet i bilen och tankade över,tog ca:25min.Sedan tog jag bort minnet,sedan dess har systemet låst sig.Det går ej att byta radiokanal,spela CD,eller annan media,ej heller att använda navigatorn.Det spelar ingen roll vilken knapp jag trycker på,det enda som visas är HYUNDAI i rutan.I40 -12 ca:5000mil.Jag har provat att lossa minus kabeln till batterit.Någon som har en lösning?
Annons

Re: Uppgradering av ljud,navigator.

2
Mr.Crille skrev:Hämtade hem ny uppgradering 7.4.5.,lade in det på ett USB-minne.Satte minnet i bilen och tankade över,tog ca:25min.Sedan tog jag bort minnet,sedan dess har systemet låst sig.Det går ej att byta radiokanal,spela CD,eller annan media,ej heller att använda navigatorn.Det spelar ingen roll vilken knapp jag trycker på,det enda som visas är HYUNDAI i rutan.I40 -12 ca:5000mil.Jag har provat att lossa minus kabeln till batterit.Någon som har en lösning?

Väntade du mer än tio minuter? Det är ungefär vad det tar för navigatorn att börja om från reset.

Om du inte har garanti på burken har jag en till salu. Fem-års garantin gäller inte alla delar. Vet inte om nav-burken har fem år.

Ett annat försök är att stoppa in USB-minnet igen för att se om den börjar om från början.