Annons

skilnaden elstolar business och premium?

1
Jag har en i40 premium -12 och farsan har en business av samma årsmodell. Sa häromdagen att jag tyckte det var praktiskt med stolen som åkte fram och tillbaka av sig själv. Detta hade inte han på sin. Vet att det går att sätta på och stänga av, men då han inte har navigator så ser det ju inte likadant ut, sen har han bara elstol på förarplats och inte minnen. Finns den funktionen bara på premium eller gårdens att aktivera på business också?
Annons

Re: skilnaden elstolar business och premium?

2
krabban skrev:Jag har en i40 premium -12 och farsan har en business av samma årsmodell. Sa häromdagen att jag tyckte det var praktiskt med stolen som åkte fram och tillbaka av sig själv. Detta hade inte han på sin. Vet att det går att sätta på och stänga av, men då han inte har navigator så ser det ju inte likadant ut, sen har han bara elstol på förarplats och inte minnen. Finns den funktionen bara på premium eller gårdens att aktivera på business också?
Det är med rattknapparna som du ställer in om stolen skall röra sig eller inte. Gå in i menyn och kolla där om alternativet finns på displayen mellan varv och hastighetsmätaren. Har inget med navigator eller ej.