Re: Nu är skiten såld. Tack o Adjö!
16För övrigt tror jag att det är vanligare att skriva på forum och annat när man är missnöjd.
Finns säkert många nöjda Hyundai-ägare, men nu pratar vi I40. Där är det nog fler missnöjda än nöjda.mlvmhn skrev:Då får jag väl kontra med en recension av min bil som lyder: jag är jättenöjd!
Bilen har nu rullat ca 2500 mil, och inget fel har påträffats. De småfel jag haft har enkelt lösts med hjälp av min lokala ÅF.
Ville bara påskina att detta inte är en dålig bil, snarare tvärtom.
Det finns MÅNGA nöjda Hyundaiägare också, motsatt till vad många vill försöka påvisa.
Tack för ordet
Utgick från att du förstod att jag menade i40, eftersom svaret postades i i40-avdelningen på forumet. Men,men....tjosan skrev:Finns säkert många nöjda Hyundai-ägare, men nu pratar vi I40. Där är det nog fler missnöjda än nöjda.mlvmhn skrev:Då får jag väl kontra med en recension av min bil som lyder: jag är jättenöjd!
Bilen har nu rullat ca 2500 mil, och inget fel har påträffats. De småfel jag haft har enkelt lösts med hjälp av min lokala ÅF.
Det finns MÅNGA nöjda Hyundaiägare också, motsatt till vad många vill försöka påvisa.
Tack för ordet
Läs vad det skrivs ovan, samma fel återkommer på många bilar. M.a.o. är det inga slumpfel, utan rent kvalitéts-skräp som
Hyundai Europa släppt igenom.
För det första är den inte byggd i Korea vilket är en stor skillnad. Utan den är byggd i Europa med ett sparprogram därmlvmhn skrev:Utgick från att du förstod att jag menade i40, eftersom svaret postades i i40-avdelningen på forumet. Men,men....tjosan skrev:Finns säkert många nöjda Hyundai-ägare, men nu pratar vi I40. Där är det nog fler missnöjda än nöjda.mlvmhn skrev:Då får jag väl kontra med en recension av min bil som lyder: jag är jättenöjd!
Tack för ordet
Läs vad det skrivs ovan, samma fel återkommer på många bilar. M.a.o. är det inga slumpfel, utan rent kvalitéts-skräp som
Hyundai Europa släppt igenom.
Har du någon statistik eller annan bevisning på att Hyundai-bilar är "skräp"? Hyundai-forumet är ett inofficiellt forum och allmänt gnäll räknas därmed inte.
Hur får du ihop det att Hyundai i40 är skräp, om Hyundai är världens 5:e största biltillverkare?
Det hade knappast fungerat i dagens bilindustri där konkurrensen är stenhård.