Annons

Automatlåda

1
Hej. Har en santa fe 2,7 gls V6 aut som inte vill lägga i nån växel. Blev bara helt plötsligt. Oljenivån är snarare för hög än för låg. Någon som har nån idé om vad det kan vara för fel?