Automatlåda
1Hej. Har en santa fe 2,7 gls V6 aut som inte vill lägga i nån växel. Blev bara helt plötsligt. Oljenivån är snarare för hög än för låg. Någon som har nån idé om vad det kan vara för fel?
Återgå till "Santa Fe (SM), 2001-2006"