Vad är nu detta!!
Jag har en Santa Fe -03 som är fräsch, välhållen och omskött. Jag har aldrig haft ett skönhetsfel på den tills idag.
Jag är ingen superpedant när det gäller bilar, men jag vill hålla min bil ren och snygg, eftersom jag alltid ansett att det förlänger nöjet med bilägandet och minskar problemen. Jag har servat min bil enligt rutin och vårdat den enigt Huyndais råd. Jag har i övrigt skrytit på Santa Fe`n som en bil med hög klass och hållbarhet.
Idag har jag ändrat mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har tidigare jobbat med underhåll av bilar på ett företag. Jag har jobbat med diverse bilmärken och modeller. Utan att framhäva mig själv vill jag säga att jag har god kunskap om bilvård.
Jag har aldrig tidigare varit med om att lack lossnat vid biltvätt, inte ens vid tvätt med högttryck och rikigt varmt vatten. Men idag lossnade stora flagor fån plastlisten på förardörren, PÅ MIN SANTA FE. Det ser för Jä**igt ut!!!! Det mest pinsamma är att jag inte ens använde högtryckstvätt.
Jag är besviken, arg, fundersam och rådlös.
Har någon annan drabbats av detta patetiska lackproblemet??
Min nybilsgaranti gick ut i januari.....jag kommer att strida tills jag dör för at få detta åtgärdat kostnadsfritt.
Är det verkligen så här dålig kvalité på Hyundais lack??? Har jag fått ett måndagsexemplar??
Hyundai....vad sysslar ni med!!!
/Marcus